IPB

Welkom gast ( Inloggen | Meld je aan! )

Bezoek onze Facebook Pagina!

 
Reply to this topicStart new topic
> risk-regels
pepper
post 10 Jan 2008, 10:50 PM
Gepost op: #1


Advanced Member
Group Icon

Groep: Vip-Donateur
Berichten: 91
Land: Netherlands

Geregistreerd op: 31-January 07
Van: Zuidbroek
Gebruikers nr.: 17

MyArmy Stats:
  Rode draak: 111.972
Rank: 32





Geachte spelers,
We hebben enkele regels bedacht zodat spellen beter verlopen en sneller.

De Regels:

Maak niet talloze games per dag aan. Als een moderator vind dat je teveel games aanmaakt zullen er enkele worden verwijderd.

-Gebruik fatsoenlijke game namen....andere zullen worden verwijderd.

- Een spel wat wordt aangemaakt, moet binnen 24 uur worden opgestart, anders zal het worden verwijderd

·Geef de game titel een duidelijke naam.

·Wanneer de game is afgerond, verwijderd diegene het die het heeft aangemaakt! Als je in een game zit, en je denkt dat het niet meer loopt, meld het me dan even.....het is lastig te zien, welk spel niet meer loopt soms.

·Wanneer je met een game meedoet controleer je regelmatig of jij aan de beurt bent. Hierdoor kan het spel snel doorgaan.

·Wanneer een player te lang op zich laat wachten (ongeveer 2 dagen) dan kun je via PM contact zoeken met deze persoon...en anders even mij een PM sturen, dan zoek ik contact!

·Zijn er problemen/ruzie's of andere dingen waardoor het spelen niet lukt. Meld het dan aan ondergetekende en dan zal ik kijken wat dr aan te doen is.

Hou deze pagina goed in de gaten, het kan zijn dat de regels nog veranderen !!

Verder wensen wij jullie veel Risk Plezier
Ennuh....vergeet niet iedere dag even op de top 100 te klikken naast je profiel in het Risk spel..dat zou erg fijn zijn...komen we lekker hoog in de top 100.

De moderator bij dit spel zijn Kelev en Pepper!

Deze regels verschillen van hetgeen er onder" nieuws" staat in het Risk spel! Deze forum regels zijn de juiste regels. (De andere zijn niet te verwijderen)



Met vriendelijke groet,

Kelev en Pepper
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Sponsor
post 10 Jan 2008, 10:50 PM
Gepost op: #


Gesponsorde Koppeling


Groep:


Geregistreerd op: Vandaag, 03:51 AM









Go to the top of the page
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Gebruiker(s) is/zijn dit onderwerp aan het lezen (1 gasten en 0 anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:

 



Lo-Fi Versie De tijd is nu: 30th April 2024 - 03:51 AM