Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: reset van het spel
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyArmy
galathilion
Ik speel sinds de vorige reset (en daarvoor ook al) mee.
Maar nu zijn er op bepaalde momenten dingen aan het spel veranderd, waardoor een paar personen een oneerlijke voorsprong in het spel hebben behaald die ook onmogeljk is in te halen.
Daardoor is het onmogelijk geworden om in het spel boven rank 6 uit te komen.
Ik sta nu op rank 8 en met wat moeite zal ik 7 nog wel kunnen halen. Maar daarna houdt het op.
De eerst volgende speler om in te halen heeft gewoon 10x zoveel mannetjes als ik. Dus ik moet tegen een inkomen en leger van ongeveer 10 keer zo groot zien op te komen.
Veel plezier, maar dat gaat dus nooit lukken. Zelfs als ik al mijn mannetjes train als aanvaller en ze de beste wapens geef, redt je het nog steeds niet.

Het viel mij op toen ik mijn spy-level 1 omhoog gooide en voordat ik dat deed stond ik op rank 6 (voor spionage en schildwacht) en na die verhoging nog steeds op 6. Terwijl mijn schilwacht bonus van ong. 20k naar 40k is gegaan.
Ik ga nu weer verder sparen voor een volgende level up, maar ik vrees al met grote vreze dat ik dan nog steeds op rank 6 blijf staan. (wat betreft spionage en schildwacht).

Ik wil graag verder komen en dichter in de buurt van rank 1 komen ;-) en daarvoor het spel ook leuker houden, maar op deze manier gaat toch de lol er wel vanaf.

Dus daarom pleit ik voor een reset. En ik hoop dat meer mensen het met mij eens zijn.

Galathilion.
galathilion
Ik merk al dat ik een bijzonder interessant topic gestart ben hier...
Heb ooit van 1 iemand reactie via PB gehad....

Maar het topic wordt wel gelezen!
Want nadat ik die (globale) waarden van mij spy-level geplaatst had, stond ik er de dag erna een rank lager mee. Dat weer ingehaald en rustig verder gegaan. Maar ondertussen ben ik een leveltje verder en zijn mijn waarden weer iets meer als verdubbeld, maar ik sta nog steeds op 6.
Het gat tussen rank 6, 7 en 8 is gigantisch groot. En tussen 6 en 10 is nog erger.
Iemand die ik ken en dit spel ook speelt, heeft mij zijn waarden eens doorgegeven. Hij staat op spy-rank 10 en het verschil is echt ****** groot. Er zit een ruime factor 10 tussen.

Dus als je dit wil inhalen heb je er echt wel een bijna onmogelijke opgaaf aan. En naar mijn idee is groot deel hiervan oorzaak doordat het spel in het begin anders was (met de klik-link) en nu zonder (vind dit wel beter trouwens).
En daarom wil ik nog steeds graag die reset zien, zodat er echt bepaald wordt wie actief speelt en dat met goede tactieken doet en daardoor geheel verdient hoog staat.
Big T.
Het resetten zou nu veel te snel zijn.
Het huidige spel is zich nog steeds aan het ontwikkelen en veranderingen in de standen komen er zeker aan.
Je kan je natuurlijk ook nu aansluiten bij een team en vanuit daar proberen het spel te beinvloeden.
Heronimus
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens. Ondanks dat ik dit onderwerp voor de eerste keer lees (de vindt nieuwe berichten knop doet het bij mij niet en ik kijk alleen in ons eigen clan forum voor nieuwe berichten dus heb geen inzicht in wat hier allemaal gebeurd) maar terugkomend vind ik niet dat het gereset moet worden. ik heb niet zoveel met die klik linken gedaan, het enige voordeel dat je er mee kon krijgen waren beurten en een vijftal legereenheden.. dat zet geen zoden aan de dijk zou ik zeggen.

wat wel heeft geholpen is het in teamverband aanvallen doen, tegenstanders tegen te werken en een verdeel en heers strategie te bewerkstelligen. gezien de vaart waarmee wij (TndB) naar boven zijn gegaan en het de anderen (schijnbaar) onmogelijk hebben gemaakt om maar te klimmen is daar een goed voorbeeld van.

ik zou het dan ook ongepast vinden om het spel te resetten omdat anderen zich niet kunnen verenigen!

gegroet!

edit: als verklaring voor jou ineens weer naar beneden zakken in de spionage bonus zou ik me ook kunnen voorstellen dat iemand in de ranking boven je ineens dacht dat deze in zijn eigen spionage en wachters moest investeren, waardoor jij dus niet steeg in de ranking
galathilion
Die klik-link heeft wel degelijk wat voordelen voor enkelen gehad, daarnaast zijn er ook bepaalde klik-sites waarmee je dus oneigenlijk voordeel voor dit spel daarmee kon behalen. En vooral in een begin is 5 mannetjes + een paar beurten veel waard. Als je pas speelt is dat veel voordeel, niet meer als je een hele tijd al meespeelt en zo voldoende hebt opgebouwd.
Maar die klik-link is ook niet meer zo spannend denk ik.

Ik heb eerder gezegd dat het mij alleen opviel dat mijn spy-rank 'toevallig' na het plaatsen van dit topic (eerste post) direct omlaag ging.
Maar het kan inderdaad echt toevallig zijn.
En dat iemand zijn spy-ranking blijft doorlevelen lijkt mij logisch omdat je uiteindelijk toch zo dicht mogelijk bij spy-imune will komen (kan dacht ik niet meer -> in eerdere versies van KoC kon dit wel)
En daarbij heeft spy-ranking ook invloed op de algehele ranking ;-)
Dus wil je al je vier de ranks zo hoog mogelijk hebben om dichter bij nummer 1 te kunnen komen ;-) (of beter op nummer 1 blum.gif )
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.