Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Belangrijke vraag aan armyspelers!!
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyArmy
Starbuckje
Beste Armyspelers,

Een van onze leden blijkt een zeer ervaren army operator te zijn. Iemand dus die alle ins en outs van het spel kent en ook weet hoe het spel zo aantrekkelijk mogelijk gemaakt kan worden om te spelen!

Dit doet hij middels nieuwe mooiere icoontjes, meer wapens, meer mogelijkheden en een veel uitdagender manier van instellingen dan die wij nu hebben.

Ik heb het een en ander gezien en het zou betekenen dat we een zeer uitgebreide army game zouden krijgen.

De vraag is deze: Wanneer moeten we de huidige game resetten en een winnaar uitroepen? Of moeten we vragen om de huidige game terwijl hij loopt aan te passen? Als dat al kan... (Krikke kom er maar in)

Dit betekend echt een enorme verbetering van het spel, waarbij we de mogelijkheid hebben vragen aan een expert te stellen!

Reageer!!
Bobbie
toevallig dat ik vandaag ff weer online kom wink.gif
Maare, als er een nieuwe reset komt, dan doe ik waarschijnlijk niet meer mee, na 3x op de 1e plek te hebben gestaan is het toch wel mooi geweest wink.gif

als er vragen zijn, dan wil ik best helpen

grtzz
Starbuckje
Maar bobbie, zo makkelijk als jij zegt dat het geweest is, wat natuurlijk eerder een prestatie genoemd mag worden, zal het niet meer worden.

De expert heeft een paar wijzigingen in de game die het moeilijker maken op 1 te blijven. Je moet eraan blijven werken. Begrijp ik dat goed Krikke?
Heronimus
Lijkt me een goed idee!

krikke1973
QUOTE(Starbuckje @ 14 Jan 2009, 11:07 PM) *

Maar bobbie, zo makkelijk als jij zegt dat het geweest is, wat natuurlijk eerder een prestatie genoemd mag worden, zal het niet meer worden.

De expert heeft een paar wijzigingen in de game die het moeilijker maken op 1 te blijven. Je moet eraan blijven werken. Begrijp ik dat goed Krikke?


enkele voorproefjes

40 rassen
120+ meer aanvalswapens
meer upgrades
betere wapenwaardes
kleinere legers, maar sterkere wapens
meer upgrades voor fortefication en siege
meer spy en sentry tools
geen opbrengsten meer voor huurlingen
bank met minder intresten, dus de game zal moeten gewonnen worden door te vechten
sabbotage is veel moeilijker
rassen in groepen , dus mogelijkheid voor een uitgebreide clangame.....
enkele voorbeeldicoontjes volgen





enkele van de nieuwe rassen zoals, vampier, ridder , kruisvaarder, goblin...



enkele nieuwe spy tools zoals camouflage kleding , nachtzicht, glazen bol , kijker....40+ tools in totaal
Golden Beauty
Goed plan! Leuk!

Misschien dat we ook wat serieuzere benamingen kunnen verwachten...slaperig potje... dirol.gif

Hoe dan ook, zet īm op! Ben benieuwd.
Starbuckje
Dank GB! Maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag! blum.gif Zie eerste post van dit topic wink.gif
Golden Beauty
QUOTE
De vraag is deze: Wanneer moeten we de huidige game resetten en een winnaar uitroepen? Of moeten we vragen om de huidige game terwijl hij loopt aan te passen? Als dat al kan... (Krikke kom er maar in)


1) Dat zijn 2 vragen biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
2) Ik vind allebei de opties prima drinks.gif
Golden Beauty
Trouwens, reset maar zo snel mogelijk...en roep mij maar tot winnaar uit...voordat Bobbie in de gaten heeft dat ik 'm weer gepasseerd ben biggrin.gif dirol.gif smile.gif ...

Ik weet dat hij nog ergens een kleine 400 miljard op de bank heeft staan en ik niet...


Dus mijn optie is resetten[size]
Bobbie
QUOTE(Golden Beauty @ 19 Jan 2009, 02:48 PM) *

Trouwens, reset maar zo snel mogelijk...en roep mij maar tot winnaar uit...voordat Bobbie in de gaten heeft dat ik 'm weer gepasseerd ben biggrin.gif dirol.gif smile.gif ...

Ik weet dat hij nog ergens een kleine 400 miljard op de bank heeft staan en ik niet...


Dus mijn optie is resetten[size]


nea.gif dat zag k nog ff king.gif
ff weer beetje aangevuld blush.gif

400miljard heb ik niet op me rekening hoor rofl.gif
Starbuckje
Jullie hebben nog wel een klein beetje tijd denk ik, maar niet veel meer!! biggrin.gif

Preciezer wordt ik niet blum.gif
Golden Beauty
QUOTE(Bobbie @ 19 Jan 2009, 03:06 PM) *

QUOTE(Golden Beauty @ 19 Jan 2009, 02:48 PM) *

Trouwens, reset maar zo snel mogelijk...en roep mij maar tot winnaar uit...voordat Bobbie in de gaten heeft dat ik 'm weer gepasseerd ben biggrin.gif dirol.gif smile.gif ...

Ik weet dat hij nog ergens een kleine 400 miljard op de bank heeft staan en ik niet...


Dus mijn optie is resetten[size]


nea.gif dat zag k nog ff king.gif
ff weer beetje aangevuld blush.gif

400miljard heb ik niet op me rekening hoor rofl.gif



Lullig... vind je 2 x winnen niet genoeg?
Heronimus
resetten! opnieuw beginnen, en dan allemaal in een ander team...!

of toch maar weer united??
Golden Beauty
QUOTE(Heronimus @ 19 Jan 2009, 10:57 PM) *

resetten! opnieuw beginnen, en dan allemaal in een ander team...!

of toch maar weer united??



United! We blijven toch bij elkaar, Hero? Ik vraag Chef er weer bij!
Heronimus
drinks.gif United!

Zeg Bobster, de nieuwe army zal meer een uitdaging zijn, dus laat maar eens zien dat je het daar ook kan! clapping.gif
galathilion
Ik ga jullie allemaal succes en veel speelplezier wensen in de nieuwe army en een reset was zeker nodig.
Vond het al idiote waardes die ik had op mijn plaats. Maar gezien wat bobbie had, dat was anders onmogelijk nog te benaderen.
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.