Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Vraag an alle My Army spelers!!!
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyArmy
Golden Beauty
Vrienden (en vijanden biggrin.gif )!

Zoals jullie bekend is, zal er binnenkort het e.e.a. gaan veranderen aan My Army. Er komen andere features bij, het zal moeilijker worden.

Zoals jullie misschien gemerkt hebben, proberen wij van TNDB, het Terug naar de Bronteam, werkelijk als 1 team te opereren. D.w.z., als 1 van ons werd aangevallen, dan spraken we via ons geheime forum af wanneer wij als 1 team die ene aanvaller te grazen zouden nemen. Het resultaat was dat die persoon dusdanig veel schade had, dat hij het voorlopig wel uit z'n hoofd liet om ons aan te vallen.

Ik vertel dit, omdat dit soort akties de teamspirit op pept. Bovendien spijkerden wij elkaars geldpotje bij, waar nodig.

In onze optiek is My Army niet een spel wat je in je eentje speelt, maar met en team. Dat maakt het niet alleen spannender, maar ook veel leuker.

Ik zou iedereen, die dit spel speelt, willen vragen om samen een team te vormen. Je kunt je bij ons aansluiten, maar je kunt ook bij een ander aansluiten. Vorm een team en speel samen tegen de andere teams. Bouw aan legers, i.p.v. aan eenlingen. Anders red je het niet. En speel het slim. Gebruik het verborgen forum in je eigen team om de taktiek te bespreken.

Aan de bouwers van My Army zou ik willen vragen om straks bij aanvang van het nieuwe spel, alles te resetten, dus ook alle huidige clans te verwijderen. Vervolgens kunnen nieuwe spelers zich alleen maar aanmelden als ze zich aansluiten bij een clan, of met minimaal 3 spelers een team vormen.
De commandant van elk team spoort zijn eigen troepen aan tot aktie. Dit doet hij door te communiceren via het verborgen forum. Het openbare Teamforum kan gebruikt worden voor communicatie met de andere teams. Natuurlijk kunnen teams onderling ook een alliantie sluiten, m.a.w., ze spreken af dat ze elkaar niet aanvallen, maar elkaar beschermen. Op die wijze zou het kunnen dat een ander team 6, of meer spelers tegenover zich krijgt.

Wat denken jullie ervan? Het lijkt mij dat het dan allemaal veel spannender wordt. Een nummer 1 op de ranglijst krijgt het dan veel en veel moeilijker.

In bovenstaand verhal heb je dan ook geen individuele winnaars, maar een team dat wint. En dat is ook veel logischer, lijkt me. Na een periode van 1 jaar kun je dan optellen hoeveel geld en hoeveel manschappen je hebt. Het team dat daarvan het meeste heeft, is de winnaar van deze My Army editie.

Laat eens wat weten.

Oh ja, en je kunt je uiteraard nu al bij mij via een PB aanmelden als medestrijder van het Terug naar de Bron team. Of je vraagt aan anderen om met jou mee te doen.

Nogmaals, My Army is een spel dat je samen speelt. Dan heb je ook niet de frustratie dat die ene die bovenaan staat, onaantastbaar blijft, omdat hij veel meer geld en wapens heeft. Want met je teamspelers en eventueel de alliantie, verklaar je degene die bovenaan staat, gewoon de oorlog, je saboteert z'n wapens, en laat hem zoveel mogelijk financiele schade oplopen.

Oh, het leven kan zo leuk zijn biggrin.gif good.gif

Lijkt je dit wat?

Nemen we met z'n allen vooraf even een pint op! drinks.gif
Starbuckje
Hey Goldie!

Alles resetten gaat zeker gebeuren. Je verplicht bij een team aansluiten is lastig. (Is geen optie die ik kan instellen) Ik ga er in overleg met Krikke wel over nadenken hoe we teamplay meer kunnen bevorderen.

We gaan van MyArmy Age 5 het meest toonaangevende army spel van nederland maken. Goed aanpakken dus!

Zouden jullie met ons erover willen nadenken hoe de promotie het meest effectief kan zijn? (Hoe meer spelers hoe meer teamplay immers) Jullie hebben vast wel eens gestemd op de 6 links bovenaan de pagina ( zo niet, shame on you!) Daar moet natuurlijk een myarmy link bijkomen. Je mag daar iedere 12 uur op klikken. Klikken mag vanaf andere sites en vanaf emails.

Daar moet natuurlijk een pakkende tekst bij die mensen op de stemsite tegenkomen. Een korte pakkende tekst die ervoor zorgt dat mensen zich gaan aanmelden.

Daar hebben jullie vast wel ideeën over!
galathilion
Ik heb het altijd alleen gedaan en toch nog de 5e plaats weten te bereiken blum.gif
En lange tijd heb ik hoger gestaan, stoeien met Heronimus om de 3e plaats ;-)

Maar teamwork helpt zeker biggrin.gif

Maar ik ga dat niet meer meemaken in de volgende age. Want dit was mijn laatste age hier. (in ieder geval met echt actief spelen)
Starbuckje
Ik ben benieuwd of je hierbij blijft nadat je de nieuwe gezien hebt Gala! blum.gif
Heronimus
dat zou ik toch betreuren. een ware tegenstander waarvan ik pas net de naam heb leren schrijven! ik zie u gaan met tranen en een snik in mijn stem biggrin.gif wink.gif U was een ware tegenstander...

totdat natuurlijk die ikbenerniet er ineens wel was... waar kwam die vandaan!

ik kijk er wel naar uit en hoop iedereen weer te zien in de nieuwe Strijd!
Golden Beauty
Ik ook!

Gala, bedankt! good.gif
NoFear
hallo allemaal
zoals jullie al zagen zijn wij ook back maar nu als ( continuspelen - clan )
en wij gaan er ook weer druk tegen aan om onze vijanden het leven lastig te maken yahoo.gif
en de meesten kennen ons wel dus ja wij hebben onze tactieken ook zo
we gaan er weer tegen aan en kijken hoe het afloopt

dus tndb clan het wordt weer een strijd om de top 4 / 5
aleen 1 vraag waar zijn bobbie en big t gebleven ?
of hebben ze de strijd op gegeven omdat jullie concurentie een poos weg was ? lol.gif
maarja we zien wel hoe de strijd loopt en laat de beste team winnen rofl.gif

Greets NoFear yahoo.gif
Bobbie
Ik heb al een tijdje ff meegekeken blum.gif
Heb me vandaag ook maar ff een eigen legertje gemaakt biggrin.gif
Ma ik zal niet echt actief meer meespelen, sorry.
Ik zal ff kijken hoe het loopt, kijken of ik mijn jongens nog een beetje kan helpen wink.gif
Heronimus
BOBSTER!!! welkom terug verslaafde (-:

had je je alweer aangemeld?





Oh en Nofear, wees nie bang (*wink*) we zullen jullie als vanouds aanpakken! welkom terug...

A La Gere!
NoFear
Hermonius wees jij ook niet bang want wij zijn trug en gaan jullie net zo aan pakken als jullie ons wink.gif
en dankje biggrin.gif

wordt een fijne strijd xD.gif
ikkebenerniet
QUOTE
totdat natuurlijk die ikbenerniet er ineens wel was... waar kwam die vandaan!


tsja heronimus. >> ikkebenerniet << dus zou niet weten waar ik vandaan kwam en zal komen wink.gif

maar het is wel leuk dat mensen ondanks dat ikkebenerniet me toch opgemerkt hebben, hmmm misschien toch maar me naam veranderen. zou ikkewasereffe iets zijn ;P
Heronimus
biggrin.gif je was moeilijk te missen ineens!

Maar goed dat je er erl weer bent, ookal moeten we zodirect allemaal weer even weg (Klik hier voor topic waarom) hoop dat je er straks ook weer even wel bent... dan kan ik tenminste revanche nemen lol.gif

Jong van Hoak
Sorry hoor, maar ik ben nu een paar maanden bezig met army maar,
Waar zijn jullie clans dan? ik zie alleen maar galathilion,Golden Beauty,Starbuckje en Bobbie.

B.t.w. De beste wensen voor 2011
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.