Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Welkom bij de TndB
MyArcade.nl > MyClan Forum > Terug naar de Bron Clan
Heronimus
Welkom allemaal bij de TndB-clan,

Het lijkt ons leuk als je je even voorstelt voor de nieuwelingen in ons team.

Ik, Hero, speel de myArmy al een jaar of wat en heb nog nooit gewonnen omdat: Bobster altijd won... en Goldie ook te goed voor me was. maar de rest kon ik hebben.

We delen tactieken met elkaar hier en posten de inkijkacties bij onze tegenstanders hier om de anderen in te lichten.

Als je wat te lachen hebt kan je het hier ook kwijt!

hartelijk welkom en postze maar!

Hero & Goldie!
Golden Beauty
Hoi Krishant en Remco!

Hartelijk welkom bij onze clan! Leuk dat we deze ronde zij aan zij gaan strijden tegen de rest. Je zult meemaken dat het spannend gaat worden, want eens in de zoveel tijd roepen we jullie allemaal op en vallen we met zīn allen 1 bepaalde vijand aan. Wordt iemand van jullie aangevallen, laat het dan in ons verborgen forum weten. Dan gaan we onze taktiek bepalen om die gast terug te pakken.

So, lets go!

OliIV (alias Goldie) en mede namens mijn vrouw Han (KillerBee)
Heronimus
Hola!

Dit hier is echter niet het geheime forum: Dit is

Hier kan je de statistieken van onze tegenstanders plaatsen, verzoeken om aanvallen doen etc etc.

Let the games begin!

Golden Beauty
QUOTE(Heronimus @ 29 Jan 2009, 01:44 PM) *

Hola!

Dit hier is echter niet het geheime forum: Dit is

Hier kan je de statistieken van onze tegenstanders plaatsen, verzoeken om aanvallen doen etc etc.

Let the games begin!



Weet ik, weet ik... dirol.gif
lol.gif lol.gif lol.gif

Hero, heb je trouwens onze vondst al gezien op TndB? Is volgens ons erg spectaculair, denken we!


Heronimus
Dan ga ik vanavond eens uitgebreid kijken!

I'll let you know..!

Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.