Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Puntentelling
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyRisk
flugelke
- Voor elke speler die je overleeft 1 punt
- Voor elke speler die jij eruit kegelt 2 punten
- Eindoverwinning 2 of 3 punten

Zo worden de mensen die het spel spelen beloont en de mensen die andere eruit kegelen ook beloont.
Ook zijn er vaker inkoppertjes mede door de andere spelers in het spel en zodoende krijg je toch iets terug.
miesman
Ik vind het wel een goed idee om de aanvallers meer te belonen, zo moet me meer je eigen spel spelen. Punten als je een speler overleeft vind ik geen goed idee omdat je dan de "afwachters" gaat belonen.
flugelke
QUOTE(miesman @ 17 Apr 2009, 02:21 PM) *

Ik vind het wel een goed idee om de aanvallers meer te belonen, zo moet me meer je eigen spel spelen. Punten als je een speler overleeft vind ik geen goed idee omdat je dan de "afwachters" gaat belonen.


Klopt dat er dan inderdaad afwachters komen, maar als je het spel in het echt speelt ga je ook niet gelijk op de aanval. Daarbij vind ik de regel 2 punten voor de aanvaller goed, maar wat wil je dan met een 'afwachter' ? Daarbij is het wel een beloning waard als je 2de word vd 8 ook al heb je er geen uitgeschakeld
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.