Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Wat doen we met het klassement 2009/2010 ??
MyArcade.nl > Welkom op MyArcade.nl! > Nieuws > Nieuws op MyArcade
Starbuckje
Wat doen we met het klassement 2009/2010 ??

We zijn weer een jaar verder, straks worden de nieuwe jaarwinnaars van MyArcade weer bekend....
Per 1 Juni start officieel de nieuwe jaarcompetitie.

We willen graag jullie mening! Vul de poll in wink.gif


We weten 1 Juni nog niet hoe het nieuwe jaar er uit zal gaan zien.
Dit heeft voor de scores echter geen gevolgen.
deze worden gewoon opgeslagen en wanneer we weten welke klassementen er gevoerd gaan worden,
kunnen we dit gaan invoeren.
Dus geef je mening en we nemen over ongeveer 2 weken de beslissing!

Ellenhunter2
Als voetbal liefhebster heb ik voor alleen voetbal gestemd Afbeelding

Maar provincies lijkt me ook gaaf! smile.gif

Even iets meer spelstrijd onderling maakt het gewoon nog iets spannender yahoo.gif




clapping.gif drinks.gif
Outher
Op het moment is het wel duidelijk waar de voorkeur ligt.
Ik heb ook voor alleen provincies gekozen. Hopelijk kan de beslissing sneller vallen dan over twee weken.
Maar allemaal stemmen.

mvg,
Outher
vage-kennis
ik ga ook voor provincies ( had ik weken geleden al geopperd smile.gif ) maar kan me voorstellen dat de voetbalfans dat niet leuk vinden .

dus misschien beide ??

In ieder geval is het voor de niet- voetbal - fans leuker omdat je nu wel zag dat mensen ergens bij wilde horen en dan niet wisten welke club ze moesten kiezen .



Ellenhunter2
Hihi Vage Kennis,


eh angel.gif omdat FC Groningen mijn cluppie is
ben ik er ook voor om te spiteful.gif strijden voor GRONINGEN!
Dan strijden we gewoon welke provincie het beste is... yess.gif
Ook super spannend drinks.gif


Zolang Groningen maar wint..... blum.gif
Outher
Word je eigenlijk bij de provincie ingedeeld waar je woont, of voor welke club je speelde dat je bij die provincie hoort.

mvg,
Outher
Charlotte
Pfff, vind dit best wel moeilijk, Mijn eerste voorkeur gaat uit naar het Clanklassement en daarna eventueel per provincie.
Ik speel voor Sun-Shares, dat is tenslotte onze site. En als je de Sunners gaat verdelen over de provincies valt dit helemaal uit elkaar. Wat ik erg jammer zou vinden.

Starbuckje
Ik vind de reactie van Charlotte wel een hele belangrijke. De Sun clan is een groep zeer fanatieke spelers die alles voor hun site willen doen. Daarom denk ik niet dat we de clans moeten afschaffen...

De een bijt de ander ook niet...

Maar goed, een poll is een poll. Wat vinden jullie?
Ellenhunter2
Ik snap Charlotte ook wel maar een klassement is er toch om een competitie te hebben?
En helaas zijn hier niet zoveel grote clan's?
Dat is ook met de voetbalcompetitie tegengevallen.

Nou ja we wachten idd, even meer stemmers en hoop ik meer reacties af.

Charlotte
Ben ook zeer benieuwd wat er uit gaat komen. Zal niet meevallen, wat het ook gaat worden. Wij hebben via Sun-Shares natuurlijk ook de link naar deze site, in de hoop dat er nog meer spelers gaan komen.
Zelfs onderling in de clan hebben we nog competitie, teminste sommige lol.gif
Wat het ook word, een clan, provincie of een club, je blijft toch ook individueel strijden voor je punten,

Als je per provincie gaat indelen, krijg je misschien wel hele grote verschillen qua leden. Of je moet zelf kunnen aangeven voor welke provincie je wilt uitkomen.

Ik hoop ook op meer reakties in dit topic, om te kijken hoe anderen hier over denken.
angel33
Natuurlijk heeft een ieder zijn eigen kijk op dit alles smile.gif ....maar ik ga toch voor de provinciale strijd.
Misschien dat er daar idd meer mensen per (provincie in dit geval) meedoen.
Ik was bij de eredivisie eerst voor H'veen omdat deze als enige pardon.gif van friesland in de eredivisie zit.
Eigenlijk ben ik voor Cambuur maar die zitten er helaas (nog niet) in. ok.gif
Nu was ik ook nog eens de enigste H'veen fan en dan kom je niet hoog in de competitie.....vandaar dat ik voor AZ gekozen heb.
Misschien dat het per provincie beter gaat,dan zijn er denk ik wel meerdere mensen die meestrijden en dan wordt het leuk. good.gif

Ik ben benieuwd en wacht het rustig af......

angel.gif Angel33


vage-kennis
QUOTE(Outher @ 1 Jun 2009, 07:19 PM) *

Word je eigenlijk bij de provincie ingedeeld waar je woont, of voor welke club je speelde dat je bij die provincie hoort.

mvg,
Outher



denk dat je zelf mag kiezen
Hulk
Uhh.


Ik wil wel provincieklassement ..
Maar als je niet in Nederland woont ofzo ?! mellow.gif Wat moet je dan ? wacko.gif


Starbuckje
Tja, Hulk, eigenlijk hetzelfde als met je eredivisie club. Gewoon die kiezen waar je jezelf het meeste bij thuisvoelt.

Gebleken is dat heel veel spelers zich niet zo aangetrokken voelen tot voetbal. Dat vinden wij best jammer, maar we moeten dan wel een goed alternatief bieden. En dan is het provincie klassement natuurlijk behoorlijk leuk!
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.