Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Phooka!
MyArcade.nl > My SupportersHome! > Eretribune > Nieuw in ons midden?
Phooka
Ik ben een huisvader van 'n dochter en 'n zoon, gehuwde veertiger en bedien me van 't pseudoniem Phooka.

De sites waar ik met grote regelmaat kom (waaronder ook MyArcade.nl) betekenen voor mij stuk-voor-stuk een virtueel
tweede thuis. Daar ik doordeweeks (nog steeds) van huis ben, kun je mij vooral in 't weekend online aantreffen.

Meestal niet al te zichtbaar, maar ik ben er wel. Af en toe meng ik me maar zo in 'n lopende discussie, ben m'n Army aan
't onderhouden of maak voor één-of-ander forum een zogenaamde aandachtsbanner. Spelletjes spelen doe ik weinig.
Maar van vrijdagmiddag tot maandagochtend vroeg ben ik de meeste tijd online en paraat.

Het is alsof ik vrijdags één van m'n virtuele café's binnenloop ... al m'n virtuele vrinden en vriendinnen zijn d'r ... reuze gezellig.
En 't maakt niet uit waar je vandaan komt, je bent gewoon deel van die gezellige web-familie.
Dat je de meeste mensen niet in persoon kent maakt helemaal niet uit; het is zelfs 'n voordeel denk ik,
want je leert ze veel sneller ècht kennen (als je tenminste 'n beetje oplet). Ik ben d'r blij mee.
Ellenhunter2
Mooi gesproken/geschreven en zeker waar.

Een mooie manier van uitgaan en toch thuis zijn!

Afbeelding Ellen!
railion
kijk dat is de goeie uitleg een webfamilie

Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.