Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Wie is Dejolo?
MyArcade.nl > My SupportersHome! > Eretribune > Nieuw in ons midden?
dejolo
Hoi Allemaal,

Ik ben Dejolo, getrouwd, en wij hebben 2 zonen in de leeftijd van 15 jaar en (bijna) 12 jaar.
Verder heben wij, 3 honden, 4 katten, 2 ratten....dus een gezellige dierenbende hier, hahaha
Naast mijn drukke leven heb ik ook nog een part-time baan, bij een bekende winkel die door heel Nederland zit, en waar ik mensen adviseer met het ontwerpen van kasten en opberg systemen.
Hier werk ik met heel veel plezier good.gif .

In mijn vrije tijd, ben ik ook nog secretaris bij de CreaClub, die ( naar mijn idee blush.gif ) opgericht is in 2003.
Samen met 2 vriendinnen runnen wij deze CreaBeaClub yahoo.gif met heel veel plezier.
We komen 1 x in de maand bijelkaar om leuke huis en tuin decoraties te maken, inmiddels hebben we al 30 leden.
Tussendoor hebben we vergaderingen en doen we de inkopen.

Ook sta ik 2 x per jaar met mijn vriendin op een markt, de "Tuindag" elk jaar de zaterdag voor moederdag in "het Noorderpark" te Hoogezand, en in december op de "Wintermarkt" die we afgelopen jaar voor het eerst zelf hebben georganiseerd en wat een groot succes was ok.gif .

Ik heb vele hobby's waaronder de forum onderhouden van hoogezandonline, "love & care"en "binnen en buiten decoratie"

Bij myarcade.nl ga ik ook proberen er een leuke "hobbyforum" neer te zetten.
Hopelijk nemen jullie daar regelmatig een kijkje, en laat je een leuke reactie, tip of verhaal achter.
Dan kunnen we samen andere mensen op leuke ideeen brengen.

Nu weten jullie allemaal wie dejolo is, en ik wens jullie heel veel plezier bij MyArcade.nl.

Groetjes Dejolo wink.gif
Ellenhunter2
Hé Dejolo,
AfbeeldingBezige bij!

Nu ga je hier ook nog creatief tekeer.....Afbeelding


Ik zeg geweldig, gaaf, cool, vet!Afbeelding


AfbeeldingJij swingt girl!




Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.