Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Donateur worden en Full-Screen spelen!
MyArcade.nl > Welkom op MyArcade.nl! > Donateur en dus Full Screen spelen!
Starbuckje
Donateur worden en Full-Screen spelen!

Wil je graag Full-Screen spelen čn MyArcade ondersteunen?

Dat kan! Voor slechts €10,00 per jaar ben je donateur van MyArcade!

Behalve Full Screen spelen krijg je meer extra's zoals bijvoorbeeld meer ruimte in je postvak en gratis spelen. (Spelen kost je geen waardepunten) Vooral dat laatste is ook heel prettig! biggrin.gif

Om donateur te worden klik je hier!

Als je via Paypal donateur wordt, kun je direct full-screen spelen. Dat gaat volautomatisch. Kies je voor de optie om het via de bank/giro over te maken, dan wordt je donateur zodra het geld op onze rekening staat. Meestal binnen een dag dus.

Hiervoor geef ik voor het gemak nog even onze bankgegevens:

Ubels Computer Service
Zuidbroek
Gironummer 4837319


Succes, alvast enorm bedankt en veel plezier bij het Full-Screen spelen! smile.gif
Elsie
QUOTE(Starbuckje @ 2 Aug 2010, 07:33 PM) *

Donateur worden en Full-Screen spelen!

Wil je graag Full-Screen spelen čn MyArcade ondersteunen?

Dat kan! Voor slechts €10,00 per jaar ben je donateur van MyArcade!

Behalve Full Screen spelen krijg je meer extra's zoals bijvoorbeeld meer ruimte in je postvak en gratis spelen. (Spelen kost je geen waardepunten) Vooral dat laatste is ook heel prettig! biggrin.gif

Om donateur te worden klik je hier!

Als je via Paypal donateur wordt, kun je direct full-screen spelen. Dat gaat volautomatisch. Kies je voor de optie om het via de bank/giro over te maken, dan wordt je donateur zodra het geld op onze rekening staat. Meestal binnen een dag dus.

Hiervoor geef ik voor het gemak nog even onze bankgegevens:

Ubels Computer Service
Zuidbroek
Gironummer 4837319


Succes, alvast enorm bedankt en veel plezier bij het Full-Screen spelen! smile.gif


Thx Starbuckje, ik had het inmiddels al gevonden en mijn donateurschap is in behandeling.
Geld heb ik gelijk over gemaakt, nu dus wachten tot het binnen is voor ik fullscreen kan spelen smile.gif)

Groetjes Elsbeth
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.