We spelen namelijk zondag om half 2 tegen FC Twente. Ik ben al heel zenuwachtig want als we zondag winnen van FC Twente is er een kans dat we tweede komen te staan op de ranglijst.

Ik ben vanmorgen even bij de jongens hun training wezen kijken. Dit was wel speciaal want er was namelijk een lid van de Junior Club die in Engeland woont en een groot fan is van FC Groningen.Sebastian Wilkinson heet hij en is al jaren lid van de Junior Club. Ik heb hem rond geleid in de Euroborg en daarna zijn we met zn moeder en zussen bij de training gaan kijken.

Hij is met alle spelers op de fotos geweest en heeft bijna van iedereen een handtekening kunnen bemachtigen. Ook de spelers vonden het speciaal dat ze een fan hadden die in Engeland woont.

Morgen is de vrijwilligers dag! Alle vrijwilligers die altijd helpen met de activiteiten van de Junior Club komen samen om eens gezellig wat met zn allen te doen. Omdat de Junior Club altijd erg blij is met alle vrijwilligers, worden zij eens in het zonnetje gezet. Het is nog een verrassing wat we gaan doen.

Woensdag gaan we met 300 leden van de Junior Club naar de bioscoop.We gaan naar de film Foeksia de Mini Heks! Ik heb al een klein voorstukje gezien en het is een hele mooie en spannende film.

Een heel mooi weekend en week gaan we dus tegemoet. Steunen jullie allemaal de jongens van FC Groningen dit weekend? Ze kunnen het gebruiken want FC Twente is een lastige ploeg.

Tot volgende week!

Voetbalpoot,

Groby