Na de rust kwam een heel mooi doelpunt van Andreas Granqvist. Ik heb heel hard staan juichen. Jullie ook?
Afgelopen maandag moesten de beloften van FC Groningen ook tegen Heerenveen spelen en ook zij hebben gewonnen met 1-0.

Afgelopen dinsdag hebben jullie allemaal als het goed is de nieuwe Coooool! door de brievenbus gekregen met het handtekeningenboekje! Ik vind hem heel erg mooi geworden.
Stonden allemaal leuke dingen in zoals het interview dat Tom Venema deed met Koen van der Laak.
Nu weet ik al wat meer over mijn favoriete speler.

Ik moest ook heel erg lachen bij The making offde elftalfoto! Ik was er zelf ook bij en de spelers zaten allemaal grapjes met elkaar uit te halen. Maar het resultaat is heel mooi zoals je kan zien op de poster in de Coooool!

Vandaag wordt er voor het laatst getraind en ik had al stiekem gezien dat ze heel hard hun best deden voor de wedstrijd van morgen. Dan speelt FC Groningen in Nijmegen. FC Groningen staat nu 5e en NAC staat nu 11e dus ik ga FC Groningen heel hard aanmoedigen morgen zodat ze weer zullen winnen!

Maandag zijn er rondleidingen door het stadion. Hebben jullie je allemaal opgegeven? Het wordt heel leuk en we gaan overal langs.
We mogen het veld op, nemen een kijkje in een paar skyboxen, lopen langs het uitvak en misschien mogen we zelfs de kleedkamers in! Ik denk dat ik er zelf helaas niet bij kan zijn maar natuurlijk ben ik er weer als FC Groningen volgende week weer thuis speelt tegen ADO Den Haag.

Volgende week begint de herfstvakantie en zijn jullie natuurlijk allemaal vrij.
Ook hebben we woensdag een Voetbal Techniek Training. Er hebben zich hl veel leden aangemeld dus dit is een mooie kans om nog beter te leren voetballen.

Allemaal een fijne vakantie!

Voetbalpoot,

Groby!