Ik vind het al best spannend. Momenteel staan NAC op de tiende plaats en FC Groningen staat vierde. Hopen jullie ook allemaal dat de FC weer wint?
Ik zal ze in ieder geval heel hard aanmoedigen.

Hoe was jullie eerste week weer op school na de herfstvakantie? Pff, ik ben nu alweer toe aan een vakantie. Ik ben nog moe van de vorige vakantie.
Volgende week is weer een drukke week voor de Junior Club.
Eerst zal er woensdag een Meet & Greet plaats vinden in de Euroborg met Danny Holla en Maikel Kieftelbeld! We hebben een aantal leden van de Junior Club zijn de gelukkige om hun allemaal vragen te stellen en met ze op de foto te gaan. Hier zullen jullie meer over lezen in de Coooool! van decemeber.

Hebben jullie je lampion al af? Ik heb een hle mooie. Komen jullie ook langs op het stadion? Ik zal hier van 16.00 uur tot 17.00 uur zijn met iets lekkers voor jullie en een klein presentje!
Ik kan niet te lang Sint Maarten lopen want ik moet daarna weer het veld op omdat FC Groningen dan de bekerwedstrijd heeft tegen ADO Den Haag. Deze wedstrijd begint om 20.45 uur.

Er zijn nog kaarten beschikbaar! Voor alle leden van de Junior Club geldt een speciale actie. Jullie kunnen allemaal een onbeperkt aantal kaarten halen voor 5 euro per stuk. Neem je vader, moeder, opa, vriendje of je hele voetbal team mee om met zn allen de wedstrijd te bekijken.

Misschien tot volgende week en anders veel plezier met het Sint Maarten lopen. Haal maar zo veel mogelijk snoep op!

 

Voetbalpoot,

 

Groby!