Het was weer een super leuke week voor mij! Woensdag was de Albert Heijn plaatjesruilbeurs in de Euroborg en daar was ik natuurlijk ook bij.

Ik ben met veel vriendjes op de foto geweest, het was leuk om iedereen weer te zien. Daarnaast heb ik nog 25 nieuwe vriendjes erbij gekregen, die zich hebben aangemeld voor de Junior Club! Veel kinderen gingen niet alleen met mij op de foto maar ook nog met de spelers Nicklas Pedersen, Jonas Ivens en Thomas Enevoldsen die ook even langskwamen.
Iedereen kon zijn voetbalplaatjes ruilen voor de plaatjes die ze nog nodig hadden om hun boek vol te krijgen. Daarnaast waren er nog leuke voetbalspelletjes en ook ik heb geprobeerd om de bal in het gat te schoppen, ik deed het niet zo goed vergeleken met de andere kinderen maar ik heb hem er wel 1 keer ingetrapt! Ik heb ook stiekem een suikerspin gegeten, normaal gesproken mag ik dat eigenlijk niet, maar ik vond hem heel lekker. Ik hoop dat iedereen deze middag net zo leuk vond als ik!

Woensdagavond ben ik nog mee geweest naar een clinic  bij de Oosterparkers. Fredrik Stenman, Darryl Lachman en Danny Menting had ik ook meegenomen en deze gaven goede tips. Iedereen was erg goed en ik heb goed opgelet zodat ik hopelijk ook nog beter wordt.

Vanavond is het zo ver: FC Groningen tegen Utrecht, ik hoop dat ze winnen. Gaan jullie ook allemaal kijken? Wie denken jullie dat er gaat winnen en wie er gaat scoren?

Voetbalpoot,

Groby