Hoi lieve voetbalvriendjes!

Zoals jullie weten was ik vorige week ziek, deze week heb ik aan het begin van de week een beetje uitgeziekt. Ik heb veel haring gegeten en gelukkig voelde ik me woensdag weer goed genoeg.

Woensdag ging ik namelijk weer mee naar een clinic van C1000 bij de Eems Boys speciaal voor de D- en E-pupillen. Het was woensdagavond een drukte op de club want ik had ook een aantal spelers van FC Groningen meegenomen, namelijk Bacuna, Pedersen en Wagenaar en deze kregen veel bekijks. Kinderen t/m 15 jaar die niet konden deelnemen aan deze clinic waren ook  van harte welkom en toonden hun voetbalskills tijdens het 4 tegen 4, stropdasje schieten en snelheidsmeter.

Zondag staat er weer een spannende wedstrijd op het de planning. ADO Den Haag tegen FC Groningen. ADO Den Haag heeft 1 punt meer dan ons, daarom is het erg belangrijk dat wij winnen!  We doen nog mee voor de vierde plek, wat inhoudt dat ze rechtstreeks europees voetbal mogen spelen! Dus hopelijk pakken ze de 3 punten. Als we de 4e plek niet halen, dan hebben we alsnog kans op Europees voetbal, ook dan is het belangrijk om hoog te eindigen. Want als je op de 5e plek eindigt moet je tegen het team wat 8e is geworden en die is minder goed als bijvoorbeeld het team dat 6e staat.

Voetbalpoot,

Groby