Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Cheat topic.
MyArcade.nl > MyArcade Forum > Arcade Nieuws en discussie
Starbuckje
Even voor de duidelijkheid: De site kan ik wat aan doen. De games zijn zoals ze door de gamedesigner gemaakt worden. Sommigen zijn gevoelig voor cheatprogramma's, anderen niet. Mensen die cheaten verpesten het voor de anderen. Jammer.

Het donateursgeld wordt goed besteedt, hier waren vragen over in de shoutbox. Het online houden van een website waar zoveel gespeeld wordt als op MyArcade kost alleen al vanwege bandbreedte heel veel geld. Dank voor alle donateurs, zij maken de site mogelijk. Cheaters is iets waar we maatregelen tegen nemen, veel games zijn daarom niet gevoelig. De games die wel gevoelig zijn hoor ik graag zodat ik de hall of fame score kan resetten.

Een meer verregaande oplossing zou zijn het verwijderen van die spellen. Dat vind ik zelf heel zonde.
moppie1234
dropkick the faint.17.445 max score
pingu throw.14.000 max score
flipped out.2.997 max score
dots weet ik niet precies,maar klopt ook niet

dankjewel starbuckje good.gif
Starbuckje
Welke flipped out bedoel je? Er zijn er 3.
moppie1234
Hallo starbuckje ik vind dat je alle spellen van die gast moet resetten

cat fling
douchemonkey astronaut
hammer throw
flipped out

al deze spellen staan onder de zo ver mogelijk spellen

en bloody pingu staat onder yeti spellen

dankjewel good.gif
moppie1234
hoi starbuckje nog een spel van die gast die reset moet worden
Bubiking staat ook onder zo ver mogelijk spellen
dank je wel
Outher
Volgens mij is een Hall of Fame score van 88380 ook een beetje veel bij het spelletje "Dwarves Escape"
Misschien wel niet hoor, maar ik denk van wel.
omelau
Laat ik nu toevallig degene zijn met die score ohmy.gif

Dwarves escape is een oneindig spel, bij plus minus 22000 punten heb je het level uit waarna het weer van voor af begint. 88000 is dus niet meer als 4 keer hetzelfde level uitspelen.
Grtz. Lau


P.s. Die draak.... die doet je niks tongue2.gif
Jong van Hoak
Ik denk dat dit berichtje hier ook wel past smile.gif

Betreft Throw it

<1> De eerste keer toen ik dit spel speelde, gooide ik nooit echt ver. Later kwam ik er achter dat als je je schermformaat minimaal zet en je muis instellingen snel maakt, is de oppervlakte kleinen dus, sneller. En om dat je muis instellingen sneller zijn, komt dit dus dubbel. probeer het meer eens.

<2> Ik heb ooit eens tegen een ***** gegooit. Hij kwam "onmenselijk" ver. Ik heb hem gevraagd hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen. Een nieuwe muis was zijn antwoord. eeeecht niet ..... Na het gooien submid hij de score niet, néééh hij pakt de bal weer en gooit opnieuw. Niet één maal niet twee maal maar 50 maal.

Daarom dus die extreem hoge score

<1> Pure mazzel
<2> Geen scheating, gewoon een foutje in het spel.

sucses

Greatsing, J.v.H.

p.s ... nu iedereen die dit leest weet van hoe of wat, zijn de vragen over throw it ook uit de lucht denk ik.
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.