Lieve voetbalvriendjes en vriendinnetjes,

Joepiee, het voetbalseizoen is weer begonnen! Na het onnodige verlies tegen Roda JC hebben we afgelopen zondag een super wedstrijd gespeeld tegen ADO Den Haag. Wat was ik blij met de eerste drie punten van het seizoen!! Zaterdag naar NAC Breda, ik heb de spelers al even gezegd dat, alleen als ze winnen, ze weer terug op het stadion mogen komen!

Als het goed is heeft iedereen een brief gekregen met daarin alle activiteiten voor het nieuwe seizoen. Dus wanneer je dat nog niet gedaan hebt, geef je jezelf dan snel op voor de activiteit die je wil doen want vol = vol.
De Junior Club is druk bezig met het opstarten van alle leuke activiteiten die er dit seizoen worden georganiseerd, dus houd de website goed in de gaten voor nieuwtjes en informatie.

Verder heb ik nog een leuk nieuwtje te vertellen. Wij hebben een lid van de Junior Club, Merijn Binnekamp, die mee mag doen aan de Medtronic Junior Cup Diabetes. De Medtronic Junior Cup Diabetes is het officieuze wereldkampioenschap voetbal voor jongeren met diabetes. In 2011 vindt dit wereldkampioenschap voor de vijfde keer plaats, in Zwitserland van 26-28 augustus.
Merijn wou ons graag een aantal keren op de hoogte houden van zijn belevenissen in Zwitserland en daarom schrijft Merijn een aantal keer mijn weblog. Is dat niet leuk? In ieder geval heel veel succes Merijn en ik hoop dat jou team de beker wint!

Tot de volgende keer!

Voetbalpoot,
Groby