Woensdagmiddag ben ik samen met Hans Nijland en spelers Suk Hyun-Jun, Matias Jones en Luciano da Silva in Corpus den Hoorn geweest. Hier werd een Cruijff Court geopend.
De spelers deelden handtekeningen uit en daarna konden de kinderen meedoen aan een clinic die bestond uit een optreden, quiz en training van echte straatvoetballers. Natuurlijk heb ik ze vooraf goed opgepept!
Daarna heb ik een lekker harinkje gegeten bij het jeugdcomplex op Corpus, want die had ik de hele week nog niet gehad!

Sinds vorige week heeft FC Groningen een nieuwe speler, David Texeira. Ik heb hem deze week ontmoet en hij is heel aardig! Ik vind het best spannend dat er zon goede speler bij FC Groningen komt spelen. Ik hoop dat hij het net zo goed, of misschien wel beter, is als Tim Matavz.
Tim was deze week nog bij me op bezoek in het stadion. Ik heb  hem een hand gegeven en hem veel plezier en succes gewenst bij PSV.

A.s. zondag staat er een spannende derby op het programma! FC Groningen speelt uit tegen Heerenveen en ik heb heel veel zin om de wedstrijd te zien.
Jammer genoeg kan ik de wedstrijd niet live bekijken omdat alle kaartjes al verkocht zijn.
Maar, geen probleem hoor, dan ga ik lekker thuis achter de televisie zitten!
Duimen jullie allemaal met mij mee zodat onze FC gaat winnen?!?

Voetbalpoot,
Groby