Het was alweer een tijdje geleden dat ik ze had gezien. Dat komt doordat ik het de afgelopen weken best wel druk heb gehad. We waren allemaal erg blij om elkaar weer te zien en ik heb ze verteld over al mijn avonturen. Volgens mij heb ik ook nog nooit zoveel haring gegeten in drie dagen tijd!
Na deze drie heerlijke dagen was het tijd om weer naar huis te gaan, want er moet nog een hoop gebeuren voor de wedstrijd van komende zaterdag. Ik moet bijvoorbeeld het gras nog maaien en de witte lijntjes opnieuw verven. En natuurlijk wilde ik dit verhaaltje ook nog voor jullie schrijven!

Verder heb ik gisteren geluncht met de spelers van het eerste elftal. Ik zat naast Lorenzo Burnett en David Texeira. Ik heb het erg naar mn zin gehad! Ik begreep Texeira alleen niet zo goed, omdat hij Spaans spreekt. Maar het lijkt me een hele aardige jongen.

Zaterdagavond speelt FC Groningen thuis tegen Excelsior en ik heb er heel veel zin in! Ik denk namelijk dat FC Groningen gaat winnen. Na mijn mini vakantie ben ik er ook wel weer aan toe om op het veld rond te springen. Springen jullie met me mee als Groningen gaat winnen?!

Voetbalpoot,
Groby