Gelukkig kon ik wel een beetje feest vieren, omdat ik de verjaardagsfeestjes van woensdag en zaterdag voor mocht bereiden. Toen ik daar klaar mee was heb ik een heeeeerlijk stukje taart gegeten. Deze taart had ik meegekregen van mijn zus, tijdens mijn reisje naar de Noordpool van vorige week. Lief he!?! Nadat ik mijn maagje heerlijk had rond gegeten ben ik bezig geweest met de voorbereidingen voor de bekerwedstrijd tegen AZ en de wedstrijd van aankomende zondag tegen De Graafschap.

Tijdens het inpakken van de kledingtassen kwam ik trainer Pieter Huistra nog tegen op de trap. Hij vertelde mij dat de spelers heel erg hun best gaan doen om zoveel mogelijk wedstrijden te winnen. Ook de spelers hebben er enorm veel zin in om weer te mogen voetballen! Virgil van Dijk en Leandro Bacuna vertelden mij zelfs dat ze het zo leuk vinden bij FC Groningen, dat ze nog een paar jaar langer bij FC Groningen willen blijven. Dit vond ik zo leuk dat ik aankomende zondag met de fantour naar de Graafschap een hele grote bus vol Junior Club leden mee stuur naar Doetinchem. Kom jij binnenkort ook een keer mee met de fantour om FC Groningen aan te moedigen?

Of kun je net als ik niet lang genoeg wachten om de spelers weer te zien? Dan kun jij je nog steeds opgeven voor de handtekeningenmiddag  van volgende week woensdag! Na mijn drukke week ga ik dit weekend lekker vanaf de bank kijken of FC Groningen net als vorige week weer gaat winnen. Juich je met me mee, als FC Groningen scoort?

Voetbalpoot,
Groby