Gelukkig heb ik wel hulp gehad van een hele hoop hard werkende mensen bij FC Groningen, maar dat moest ook wel, want ik heb een heeeeele drukke week gehad en kan niet alles alleen doen! Na het feestje van afgelopen zondag moest ik deze week namelijk alle spelers vragen of ze mee wilden doen aan de handtekeningenmiddag op woensdag. Ze zeiden allemaal direct ja! Na het verslepen van een hele hoop stoelen en tafels in het spelershome heb ik een hoop van mijn vriendjes en vriendinnetjes van de Junior Club uitgenodigd om een handtekening te scoren van ALLE spelers! Woensdag was het dan eindelijk zover. Bijna 200 kinderen kwamen een handtekening halen in Euroborg en op die manier kon ik weer een hoop van jullie ontmoeten. Ik sta zelfs met heel veel kinderen op de foto. Gaaf he?!?

Donderdag heb ik het gras gemaaid in Euroborg en daarna op de tribune genoten van de zon. De chef koks hadden zelfs een lekker visje voor me klaargemaakt, omdat ik zo hard aan het werk was. Vrijdag heb ik de kleding van alle spelers klaargelegd en heb ik met Pieter Huistra gepraat over de wedstrijd van aankomende zondag : FC Groningen Ajax. Hij vertelde mij dat de spelers weer heel goed hun best gaan doen zondag en hij hoopt natuurlijk weer op 3 punten. Wist je trouwens dat Pieter ooit trainer is geweest van jong Ajax?

Nu ben ik best wel zenuwachtig voor aankomend weekend, want Ajax is wel een hele sterke tegenstander. Gelukkig heeft David Texeira mij beloofd dat hij heel goed zijn best gaat doen om zondag net als vorige week te scoren! Als we de spelers nou met zijn allen heel goed aanmoedigen, misschien zorgen ze dan wel voor een grote stunt tegen Ajax!

Voetbalpoot,
Groby