Voor de TV heb ik peentjes gezweet, want jongens wat was het een spannende wedstrijd!In de tweede helft kwam FC Groningen op voorsprong en gelukkig hebben we die vast kunnen houden tot aan het einde van de wedstrijd.
Dit weekend staat er geen competitiewedstrijd op het programma, dus we kunnen ook nog extra lang genieten van de overwinning!

Doordat er geen wedstrijd is deze week, kon ik extra aandacht besteden aan de Coooool! die valt namelijk binnenkort weer op je deurmat. Deze eerste uitgave van dit seizoen komt samen met het handtekeningenboekje van seizoen 2011-2012, dus houd je brievenbus goed in de gaten!

Volgende week speelt FC Groningen een uitwedstrijd tegen Heracles Almelo, ook bij deze wedstrijd gaan veel jonge FC supporters mee.
Uiteraard zijn er elf leden die met een speler het veld oplopen, maar er gaat ook een volle supportersbus mee naar Heracles.
Als jij ook een keertje mee wilt naar een uitwedstrijd, dan kan dat nog bij een aantal wedstrijden.
Je kunt dan een mailtje sturen naar de Junior Club.

Wist je trouwens dat je binnenkort een super wedstrijd kunt bekijken in stadion Euroborg voor maar 1,00?!? Op 17 oktober speelt Jong FC Groningen namelijk tegen Jong Feyenoord. Speciaal als lid van de Junior Club kun jij zo voordelig een wedstrijd bezoeken en het mooie is, kom je met een groep dan kun je ook nog leuke prijzen winnen! Kom je ook? Ik hoop je dan te zien!

Fijn weekend!

Voetbalpoot,
Groby