Omdat het herfstvakantie is en er dus vele activiteiten op de planning stonden deze week, heb ik mij geen moment verveeld! Maandagavond speelde Jong FC Groningen tegen Jong Feyenoord/Excelsior. Hiervoor moest ik natuurlijk eerst het gras maaien, maar ook heb ik weer rondjes staan springen op het veld om jong FC aan te moedigen. Jammer genoeg verloren ze met 2-3, maar het was wel een spannende wedstrijd!

Verder waren woensdag de Voetbal Techniek Trainingen, waarvoor ik wat voorbereidingen heb getroffen. Ik mocht van de trainers een trucje verzinnen die zij dan aan de deelnemers zouden leren, supercoooool! Donderdag had ik een vrije dag en vandaag ga ik het gras maaien voor de wedstrijd van zondag a.s.. En ik ga een lekker harinkje eten, want dat is alweer een tijdje geleden!

Morgen ga ik het rustig aan doen, zodat ik zondag goed uitgerust ben voor de wedstrijd van FC Groningen tegen Twente. Ik heb er heel veel zin in en ik hoop dat ze gaan winnen! Zonet kwam ik Pieter Huistra tegen en hij zei dat hij en het elftal er al bijna klaar voor zijn. Wat denken jullie, zal onze FC winnen komende zondag?!

Voetbalpoot, Groby