Wie had dat ooit gedacht? Nou, ik niet hoor! Bij de eerste goal was ik al super blij, omdat hij in de eerste minuut werd gemaakt. En toen het na 20 minuten 3-0 stond, kon mijn dag al helemaal niet meer stuk. Aan het eind van de wedstrijd was het 6-0 en volgens mij heb ik nog nooit zo veel gesprongen en gejuicht na een overwinning!

Omdat ik zo trots was op onze jongens van de FC, heb ik ze deze week allemaal een hand geschut na de training van dinsdagochtend. Daarna zijn we met zn allen een hapje gaan eten in het restaurant van de Euroborg. De spelers kregen pasta en ik kreeg een lekker harinkje! Na deze lunch ben ik begonnen met het stadion schoon te maken, want het publiek had er best wel een zooitje van gemaakt na de wedstrijd! Gelukkig kreeg ik wel hulp, want het stadion is natuurlijk veel te groot om in mijn eentje op te ruimen.

Verder heb ik het deze week best rustig gehad. De komende dagen zal het weer wat drukker worden, want dan ga ik voorbereidingen treffen voor de peuterochtend die dinsdag plaats zal vinden in de Apekooi. Ook speelt FC Groningen zondag uit tegen RKC en hiervoor moet ik nog de kleding klaarleggen voor de line-up. Hopelijk winnen we deze uitwedstrijd! Zullen jullie hard juichen als FC Groningen scoort?

Voetbalpoot,
Groby