De winter komt eraan, maar gelukkig ben ik ook deze week weer volop in beweging geweest!

Afgelopen maandag heb ik samen met de spelers en de trainer nog eens naar de wedstrijd van RKC Waalwijk gekeken. We speelden daar met 1-1 gelijk en iedereen vond dat we nog beter hadden kunnen spelen. Toen ik na de tijd met de aanvoerder Petter Andersson sprak, zei hij dat het steeds beter gaat met FC Groningen. Laten we hopen dat ze het volgende week goed doen tegen VVV. Kom jij ook kijken naar deze spannende wedstrijd? Als we winnen staan we er nog een stuk beter voor!

Dinsdag ben ik op bezoek geweest in de Apekooi om daar mijn jongste vriendjes en vriendinnetjes te mogen begroeten. Het was enorm gezellig en de tijd vloog voorbij. Ik vond het wel erg jammer dat ik niet in de ballenbak paste, maar gelukkig kon ik mij wel helemaal uitleven op het springkussen. Toen ik terug kwam was het weer tijd om een paar leuke kinderfeestjes voor te bereiden. Stiekem wilde ik nog even gaan kijken bij de FC Groningen Buurtbattle, want wat is dat een leuk project zeg!

Aan het einde van de week moet ik normaal spulletjes klaarzetten voor de wedstrijd, maar helaas is FC Groningen dit weekend vrij. Gelukkig kan ik wel naar Jong Oranje kijken, waar heel veel van onze jongens in spelen. Het seizoen gaat behoorlijk snel en voor we het weten begint de winterstop alweer. Wat moet ik met die vrije tijd gaan doen? Ik hoop eigenlijk dat ik heel veel post krijg van jullie. De leukste brieven en mailtjes plaats ik misschien zelfs wel in de coooool!.

Dit weekend ga ik even lekker genieten van de kamer van mijn tante op de Noordpool. Wist je wel dat deze ook groen-wit is? Heb jij nou een nog mooiere FC Groningen kamer? Stuur dan een mailtje met een paar mooi fotos naar de Junior Club. Uiteraard wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend en tot volgende week!

Voetbalpoot,
Groby