Om te beginnen gingen we dinsdag met iedereen van FC Groningen lunchen, dus ook met de spelers! Ik zat aan tafel met Suk Hyun-Jun, David Texeira en Luciano da Silva. Het was erg gezellig en we hebben lekker gegeten! Ook heb ik tegen Suk en David gezegd dat ik hoop dat ze komende zondag tegen VVV gaan scoren, want het is wel weer eens tijd voor een overwinning!

Woensdag was ook een leuke dag. s Ochtends heb ik namelijk Henk Veldmate genterviewd voor de Coooool!. Hij heeft veel met scouten te maken en hij is dus deegene die de spelers binnenhaalt. Daarvoor moet hij veel naar het buitenland. Maar meer ga ik nu niet verklappen, want 20 december kan je zelf alles lezen in ons mooie clubblad!

Verder heb ik deze week alle standaard dingen gedaan. Ik heb het gras gemaaid, een harinkje gegeten, het stadion opgeruimd en hier en daar een praatje gemaakt met verschillende mensen. Vanmiddag ga ik naar het Martiniziekenhuis met Koen van de Laak en Petter Andersson. Zij gaan aan kinderen met een blessure vertellen hoe zij met hun blessure zijn omgegaan. Dit is vast erg leerzaam en hopelijk bezorgen we daarmee de kinderen een leuke middag!

Komende zondag speelt FC Groningen om 14.30 uur thuis tegen VVV. Wat denken jullie, zal onze FC winnen?

Fijn weekend allemaal!

Voetbalpoot,
Groby