Huistra: Ik ben teleurgesteld. Als je in de 85ste minuut op 3-2 voor komt dan moet je de overwinning ook over de streep trekken. We hebben vanavond wisselend gespeeld, kwamen een aantal keren voor maar er zat toch iets van angst in de ploeg. Wellicht na het tikkie van vorige week en omdat we nu voor de vierde keer achter elkaar onder ons kunnen hebben gespeeld.

Iedereen is teleurgesteld. De spelers en trainer en je merkt het ook aan het publiek. De resterende twee wedstrijden in 2011 moeten we nu laten zien dat we van jongens kerels gaan worden. Ondanks het feit dat je wel eens minder speelt, moet je zon wedstrijd over de streep trekken. Het laatste doelpunt was er een slecht voorbeeld van. Vier keer was er de kans het duel te winnen, maar uiteindelijk kan Platje op een mooie manier scoren.

Conclusie is dat ik teleurgesteld ben, maar we gaan niet bij de pakken neerzitten. We blijven keihard werken en ik heb nog steeds heel veel vertrouwen in de ploeg.

Lang geleden
Pastoor: Ik zit hier met een blij gevoel door het moment dat de gelijkmaker viel. En ook omdat we eerder in de wedstrijd ook al twee gelijkmakers hebben gemaakt. Door deze apotheose voelt het als een overwinning. Het spel was niet altijd even goed, maar we zijn goed in de wedstrijd gebleven. Het is wel bewonderenswaardig dat de ploeg zich blijven heeft opgericht. Dat was prachtig om te zien en het was lang geleden dat ik zon gevoel had.