Het lichtpuntje was toch wel dat David Texeira maar liefst 3 keer wist te scoren. Helaas was het niet genoeg voor de overwinning, maar gelukkig hebben we wel een punt! Veel tijd om te beslissen of ik  verdrietig of blij zou moeten zijn had ik niet, want ook deze week ben ik weer hard aan het werk geweest. Zo heb ik het gras gemaaid en het stadion weer schoon gemaakt. Ik ben ook nog even bij FC Groningen in de maatschappij geweest om ze te bedanken voor hun inzet rondom Kids United. Is het niet enorm leuk dat kinderen met een beperking ook lekker kunnen voetballen?!?

Donderdag heb ik weer een hele grote bus besteld voor de fantour naar Vitesse van aankomende zondag. Ik heb weer een kar vol met lekkers klaargezet, zodat mijn vriendjes en vriendinnetjes die meegaan hopelijk weer een fijne dag hebben in Arnhem.

Vitesse doet het verrassend goed dit seizoen, maar als we FC Groningen nou met zijn allen naar de overwinning schreeuwen heb ik er alle vertrouwen in dat we een goed resultaat kunnen neerzetten! Juich je met me mee als FC Groningen scoort?!?

Fijn weekend allemaal!

Voetbalpoot,
Groby