Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: resetten
MyArcade.nl > MyArcade Forum > Arcade Nieuws en discussie
moppie1234
geef hier jullie mening over wat het beste is ( spellen resetten / alle scores op hall of fame scores op 0

good.gif
omelau
Ik pleit voor resetten. good.gif
ahmed
voor mij alle hof´s op 0
dj michael
QUOTE(omelau @ 16 Dec 2011, 08:00 PM) *

Ik pleit voor resetten. good.gif

ja alles resetten en de foute spellen der uit is beter wand nu is het echt een zooitje
Sneaky Snake
Alles resetten lijkt me een heel goed plan, dus ik ben voor yahoo.gif
kiyano
foute spellen van de site er staan er genoeg op voor ieder
good.gif
strungs
QUOTE(moppie1234 @ 16 Dec 2011, 07:53 PM) *

geef hier jullie mening over wat het beste is ( spellen resetten / alle scores op hall of fame scores op 0

good.gif

Ik volg het een beetje en weet geen antwoord. Alles op 0 lijkt me ook wel weer leuk, maar ik speel ook niet zozeer om hall of fame, meer voor m'n lol en per maand. Maar ik heb al eens eerder ergens gespeeld waar alles naar 0 ging en dat vond ik wel even leuk, maar het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Sorry voor de vaagheid
Charlotte
Van mij mogen de scores van de Hall of Fame naar nul gezet worden. Sommigen zijn inderdaad behoorlijk hoog en staan al lange tijd.
Vind het leuk om een Hall of Fame score te halen, maar dit is meestal niet weg gelegd voor mij XmasROFL.gif

Oude spellen en spellen die niet opstarten mogen inderdaad verwijderd worden. Misschien is het een idee om in dit topic aan te geven, welke spellen niet werken.
Zodat jullie er naar kunnen kijken.

Misschien als de site opgeruimd word, dat dan ook het submit probleem over is. Want er zijn dagen bij, dan submit hij bijna geen enkel spel sad.gif

Ook als je spellen speelt, die behoorlijk wat tijd kosten, dan is het ook moeilijk om te submitten.

Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.