Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Wat willen jullie met de scores per 1/1/ 2012
MyArcade.nl > MyArcade Forum > Arcade Nieuws en discussie
Dunno
Naar aanleiding van het topic van Moppie1234 heb ik een poll gemaakt, waar iedereen z'n stem kan laten horen.
Graag willen wij weten wat de mening is van alle leden over het resetten van de scores.
Wat hebben jullie liever....stem en/of geef je mening daarover.

De meeste stemmen gelden, dus laat je stem niet verloren gaan.

Alvast bedankt namens Moppie1234 !!
Sneaky Snake
Gewoon alles resetten, dat vind ik een goede actie good.gif
Charlotte
Heb gestemd, mijn reaktie staat in het nadere topic, wat geopend was good.gif
Starbuckje
Geachte crewleden.

Ik neem aan dat jullie het hier over de Hall of Fame scores hebben! biggrin.gif

De scores worden sowieso gereset namelijk smile.gif
Dunno
Ja dat klopt inderdaad Starbuckje, ik hoop dat je het hier mee eens bent, ik had het eigenlijk eerst ff moeten vragen. unsure.gif
Sommige Hall of Fame scores staan op naam van leden die niet eens meer meespelen.
En het is altijd een goed idee toch om het nieuwe jaar met een schone lei te beginnen. wink.gif

Zo begint de strijd weer van voor af aan, met gelijke kansen voor iedereen.
Ik hoop ook (net als Moppie1234) dat iedereen mee zal stemmen, dan kunnen ieders mening zien.
omelau
Ik ben ook voor resetten, maar dat hoeft niet persé voor alle hall of fame scores wat mij betreft. Voor sommige van die scores zijn de spelers met zekerheid uren of dagen bezig geweest op een eerlijke manier. Dan is het wel sneu als dat verwijdert wordt. Mij persoonlijk maakt dat niet zoveel uit, maar kan me voorstellen dat er spelers zijn die dit niet willen.
Of je reset bijvoorbeeld alle scores van de H.O.F. van voor 2011 en uiteraard ook de scores waarbij met zekerheid een cheat gebruikt is.
Hoe dan ook, ik ben in ieder geval blij met dit initiatief biggrin.gif .
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.