Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: hal of fame scores
MyArcade.nl > MyArcade Forum > Game Bugs
t.pomstra
hallo mensen.
de oude ItsMe eventjes hier via dit account van een bekende

heb het maar even geknipt en geplakt maar dit is nu dus wat enkelen verweten wordt van scores die dan gedaan worden bij standen die op nul staan . maar dit gebeurt dus regelmatig als de standen niet eens op nu staan.

(kopie vanuit de shout)

moppie1234 (4/10/12 8:56 pm) -- heeft zojuist de Hall of Fame score 120 van kiyano in Bad Egg verbroken en is nu de nieuwe Hall of Fame kampioen van dit spel met een score van 0

dus een score van 120 die staat wordt gewist naar 0 en met 0 kom je in de hall of fame te staan.

i rest my case.

groetjes ItsMe.


Dunno
Beste ItsMe,

er staan een aantal spellen op de site waar je bij kan cheaten.
Dat is een fout in het spel zelf, daar kunnen wij niets aan veranderen.
De meeste mensen willen eerlijk winnen, dus die spelen het spel zoals het hoort,
of omdat ze de fout in het spel (nog) niet ontdekt hebben.
Omdat er bij sommige van die "foute" spellen onmogelijke scores gehaald worden,
worden de Hall of Fames-scores van die bepaalde spellen weer gereset.

Eerlijk spelen is dus het beste wat je kunt doen, zo ook voor al je medespelers.
Moppie1234 kent de meeste spelletjes waarbij gecheat kan worden of waar een fout in zit.
Vandaar dat je af en toe in de shout ziet dat Moppie1234 een HoF-score heeft gereset.
Hij houdt alles goed in de gaten en helpt zo goed hij kan, om het voor iedereen zo leuk en gezellig mogelijk te houden.

Ik hoop dat het zo duidelijk is uitgelegd.

M.vr.gr. Dunno
ItsMe
ja , duidelijk uitgelegt.

en ik begrijp het ook nog ook. ( niet te geloven, zul je wel denken dry.gif )
ik weet van alle problemen met de spellen. ook al ben ik een poosje niet geweest ( de reden daarvoor hoef ik niet uit te leggen)

maar raarste is dat ik nu zie dat scores hoger zijn dan scores in de hall of fame , in de recente scores staan met een bepaalde tijd er achter en dat dan er na iemand met een lagere score minuten erna ineens met een lagere score een vermelding in de hall of fame krijgt.

terwijl er hal of fame scores zijn die ook bij anderen niet kunnen kloppen ( die niet full screen kunnen spelen), maar ook cheaten omdat er gewoon een bugje in dat spel zit.
je kan dan toch niet 1 persoon ( die al lang op myarcade speelt , en veel spellen kent), gaan aanvallen in de shout, zijn / haar standen telkens op 0 gaan gooien (daarmee hem / haar het spelen ook hier niet meer leuk gaat maken hier op myarcade) terwijl je weet dat in de meeste andere spellen ook bugs zitten. die zelf verteld aan bevriende spelers die ze ook gaan spelen en daarvan de scores toestaan??

dat kan dan toch niet kloppen????

vertel dan die bugs in het forum, vertel hoe je het kan doen. ( zowel in ful screen als gewoon ( brengt misschien extra donateurs ) blush.gif ) .

dat zou het eerlijkst zijn.

en het gaat niet om welke persoon of wie wel eerlijk speelt of wie niet.
dat is aan die persoon zelf, daar ga ik niet over oordelen, daar zijn de admins en de moderators voor.
(en als je dan een goed bedoel opbouwend adviesje geeft in een PM ( = PRIVAT Message) wordt je aangesproken als zijnde een ..........................

maar ik was popiejopie aan het doen en een zeur. en was 2 jaar niet geweest dus moest me er niet mee bemoeien . en gewoon spelletje gaan spelen en niet zeuren

dus doe het ook maar niet.

vraag me alleen nu alleen nog maar af waar al die andere oude leden zijn gebleven ( er waren best wel veel),
weg gejaagt misschien, ook zat van scores op nul, gezeik van mensen die eerst bla bla hadden en later moderator/admin werden en een beetje recht in eigenhandje namen ???????????? ok.gif
SALUUT drinks.gif
ga even cheaten waar mogelijk .

p.s
toch aardig van je dunno dat je het nog even uitlegde good.gif
Dunno
Ten eerste wordt er hier helemaal niemand aangevallen in de shout, ook worden er geen leden weggejaagd zoals jij schijnt te denken. nea.gif
En er wordt hier ook niemand "zomaar" moderator of admin zoals jij suggereerd.
Dat is nog altijd iets waar Starbuckje zelf over gaat en daarover wordt niet gediscussieerd met alle leden, wat in mijn ogen ook heel logisch is.

Verders probeert iedereen van de crew het hier voor alle leden zo aangenaam en gezellig mogelijk te houden.
Ik hoop dat je je plezier met de spelletjes weer terugkrijgt ItsMe, er wordt nl. veel tijd in gestoken om het voor iedereen zo aantrekkelijk en leuk mogelijk te houden.

Mvr.gr. Dunno. wink.gif

Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.