Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: 2 verschillende klassementen
MyArcade.nl > MyArcade Forum > Verzoekjes
Jong van Hoak
Het valt mij op dat de "gewone" geregistreerde gebruiker het nooit kan opnemen tegen een "donateur".
Aangezien je dus o.e.a. manier het spel kan manipuleren.

Daarom lijkt het mij leuk om twee klassementen te maken 1 voor de donateurs en 1 voor de geregistreerde gebruiker.

fairplay

waarom ik met deze vraag kom? Omdat ik zelf met throw it ben bedonderd en vanaf dat moment steeds op dat spel aan het jagen ben. en weet nu dus ook hoe je een hoge score kan krijgen. Op meerdere spelsites is throw it een pain in the ass.
Ik heb ergens op dit forum een uitleg geplaats hoe je een hoge score kan krijgen. zie handtekening.
Jong van Hoak
Geen reacties?
omelau
buba.gif Jong vuvu.gif

Op zich een goed idee, ware het niet dat het aantal spellen met fullscreen voordeel veel kleiner is dan je denkt. Veelal zin er andere handigheidjes en/of truuks om een hele hoge score te halen, net zo als bij throw it. Een van de redenen waarom ik donateur ben geworden is dat ik bij sommige spellen totaal weggespeeld werd door donateurs. Op vragen van hoe haal je zo'n score, antwoorden krijgen als: ja, je moet een snelle/langzame pc hebben, en/of een goede muis, zijn voor 99 % bullshit. Vaak zin er andere manieren, en zo af en toe helpt fullscreen ook. Maar niet zoveel dat je de niet donateurs totaal weg kunt spelen, dat zeker niet. Mocht je vragen hebben kun je me best een pm-etje sturen, vaak weet ik en/of moppie wel of het full screen voordeeel of een andere handigheid is oké?
Grtz. holland.gif
Jong van Hoak
lol

Ik heb dat verhaal ook maar gehoord (in het verleden) betreft de full screen. Zoals ik uit je schrijven kan vernemen is het dus 50/50, hoewel je full screen kan uitzetten. Zelf ben ik redelijk bekend met i.p.b. en ben ook op d.i.v. forums geweest die hier ook mee zitten.
(die afkoringen ook wacko.gif ). Deze forums hebben er ook nog geen oplossing voor. Daarom mijn voorstel om er twee te maken. Dit zal in veel gevallen een klusje zijn die je niet in een week klaar hebt. Laat het maar lekker bij dit systeem en vergeet de split(ijsje)sing van de dona`s/vips en de reggers biggrin.gif
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.