Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Army nog stabiel?
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyArmy
Jong van Hoak
Eeeh even het volgende, ik probeer al een tijdje mee te doen aan army. Maar .... i.p.v. een startkapitaal krijg ik niks. Ook heb ik geen ongetrainde soldaten. Als ik een andere speler wil aanvallen krijg ik een rood balkje in beeld waar mogelijk een foutmelding hoort te staan. Helaas blijft dat balkje leeg.
Tevens bij de bank krijg ik dat balkje.


Zijn er meer die hier last van hebben of ben ik zoals gewoonlijk weer de enigste? (zou me niks verbazen rofl.gif )
Jong van Hoak
Eeeh crew? wordt het forum nog wel gelezen of gecontroleerd? Of worden vragen niet beantwoord omdat daar geen zin in is?

Beetje jammer
Jong van Hoak
http://www.nationaalautoforum.nl/forum.php
Starbuckje
Hmmm vreemd, ik kan gewoon in de army! Ik zal eens bij je account kijken of dit op te lossen is.

Is dat autoforum van jou?
Starbuckje
Hmmm de army doet het inderdaad niet meer. Ik zal gaan kijken wat er aan de hand is, van de week deed ie het bij mij nog wel!
Jong van Hoak
hahaha, was die forum maar van mij biggrin.gif. Het leek me wel leuk om deze te plaatsen. Alleen had ik hem in een verkeerde topic geplaatst.
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.