Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Hoi hoi Peepz. :D
MyArcade.nl > My SupportersHome! > Eretribune > Nieuw in ons midden?
Dunno
Hallo peepz, biggrin.gif

ik ben Dunno, ben hiero gekomen omdat ik een post van Starbuckje las op Oeshare.
De arcade spelletjes op realshare vond ik vroeger altijd heel leuk om te doen, heb ze gemist,
dus vandaar dat ik me hier ook maar aangemeld hebt.

De site ziet er iig super uit, complimentjes daarvoor !!! good.gif
Enigste nadeel van deze site vind ik dat sommige spelletjes zoooooooo verslavend zijn. rofl.gif

Verders heb ik al een hoop bekende namen gezien, ik zwerf altijd overal een beetje rond
en dan kom je dus ook een hoop mensen tegen, hartstikke gezellig dus.

Iedereen natuurlijk veel succes met alle spelletjes !!

Have Fun and CU around !!! yahoo.gif
Starbuckje
Hey Dunno!!

Wat een leuke manier om je voor te stellen!!

Tja... ik moet je waarschuwen... het afkikprogramma voor MyArcade zit NIET in jouw zorgpolis! biggrin.gif

Ik hoop dat je jezelf hier gaat vermaken!

See you in battle! spiteful.gif
MiSS_Da_eViL
welkom Dunno en hoop dat je zekr is zult blijven hangen hier
en kom gerust ook is wat drinken in het cafe

groetjes diana
Satz
Hoi Dunno,
Van harte welkom bij My Arcade.
Zoals je ziet is er genoeg te doen!
Als je uitgespeeld bent hebben we een gezellig cafe waar je even stoom kan afblazen.
Groetjes en tot ziens!
Satz
Jef1991
Heey Dunno,

Leuk om jij hier ook te zien. Ik zou zeggen vermaak je met de spelletjes (maar dat gaat zeker lukken blum.gif) en wanneer je daarmee klaar bent hebben we altijd nog de Cafe waar onze Barpoezen alles regelen. Dus ik zou zeggen neem daar zeker een kijkje wink.gif

Mvg Jeff
angel
he dunno leuk om je hier ook weer te zien veel plezier en wie weten komen we elkaar tegen in my cafe voor een digitaal drankje

groetjes angel
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.