Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: opmerking over het gebruik gilde huis
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyBattle
angel
hoi allemaal

ik merk dat er maar heel weinig gebruik gemaakt wordt van de gildehuis.
dit is eigelijk best jammer .

zal nog een keer een poging wagen om jullie te overtuigen dat de gildehuis handig kan zijn.
wat kun je dan in het gilde huis als lid??

je kunt er zien wie je medestrijders zijn .

je kunt er chatten met elkaar.(en berichten achter laten )

je kunt een battle plan maken (wie je gaat aanvallen)

je kunt er geld krijgen als je zelf niet voldoende heb (dit moet dan wel in de kas gestort zijn)

je kunt er de gealieerde lijst zien en vandaar uit je gilde leden helpen met de aanval.


omdat je precies kan zien daar op wie moet eten en wie je hulp nodig heeft bij het weer levend maken
en ook dat kan vanaf daar.


en dit is nog maar het begin.

dus ga eens kijken en werk meer samen zul je zien wordt de battle ineens een stuk leuker.


liefs angel
Sientjee
Maar als ik 2000 punten heb en leven 5 heb berijkt (wat de voorwaarde zijn voor een gilde maken)
Staat er dat ik geen rechten heb..
Ik snap alleen niete welke rechten ik dan niet heb zou iemand het kunnen uitleggen?
Eskimeuh
inderdaad dat zou ik ook graag willen weten ^^
angel
De enige voorwaarde waar je aan moet voldoen is genoeg geld hebben
om een gide huis te beginnen
verder zijn er geen voorwaarde aan verbonden

de enige rede waarom een gilde niet toegelaten wordt is al de naam die je bedenkt te sex gerelateerd is of als het te veel op een naam lijkt die met het geloof van doen heeft dat zou een rede kunnen zijn waarom het gilde huis niet kan
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.