Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Muziek in de Arcade
MyArcade.nl > MyArcade Forum > Arcade Nieuws en discussie > Enquetes van MyArcade
Starbuckje
Wat vinden jullie van het deuntje op het arcade hoofdscherm?

Wordt de site er trager van? Heb je er last van? Of vind je het juist leuk?

Het is gewoon een van die dingen die ik probeer om de beleving leuker te maken. Laat je reactie even achter!
canecorso
ik vindt het op zich niet erg wel leuk alleen als je zelf muziek draaid wat gebeurd erdan net geprobeerd niet storend goed gekeurd blijf wel leuke dingen verzinnen doei yahoo.gif
rico99
Van mij mag het er af en snel ook

Waarom nou als ik een spel zoek dan hoor ik het muziek,en als ik een spel dan speel niet meer.Maar nu komt het nu ga ik weer op zoek naar een spel hoor ik het zelfde muziekje weer,enz enz enz

Dus dat muziekje wil ik niet horen dus geluid zacht spel spelen geluid weer hard enz enz enz

dus Iri Iri tand

gr
Jong van Hoak
Sorry, maar als ik op een site kom met muziek ... blijf ik toch meestal ff luisteren als het em aanstaat.

Staat het em niet aan, gaat ie gelijk weer weg smile.gif

Is een muziekje bij de portal niet iets?

Groet J.v.H.
rico99
Dus bij deze ik ben weg......

Sorry mensen
angel
vind het wel leuk maar de spelltetjes worden wel trager maar of dat nu specefiek komt door de muziek weet ik niet.

misschien een goed idee om het in het starbuckscafe te doen posten met muziek wink.gif
Jef1991
QUOTE(rico99 @ 2 Aug 2007, 11:27 PM) *

Dus bij deze ik ben weg......

Sorry mensen


Ga je weg door de muziek blink.gif blink.gif huh.gif huh.gif

Maar zelf zeg ik ook van, Weg met dat muziekje. Vind het een erg irritant wink.gif
Starbuckje
Rico, je moet niet te snel je conclusies trekken. We proberen het voor de leden zo leuk mogelijk te maken zonder altijd van te voren precies te weten hoe men het ervaren zal.

Het blijkt dus een bepaalde vorm van irritatie op te wekken bij sommigen, dus het liedje is weer weg.

Moeten we eens kijken of we deze service in een ander jasje kunnen gieten met meer controle voor de leden.

We proberen slechts vernieuwend te zijn! smile.gif
Hulk
word er zenuwachtig van
rico99
Oke starbuk

Als er meer controle is is het een goed idee,je weet ik ben altijd in voor muziek en als ik daar mee helpen kan ook,Maar zo als het nu was was het heel iritant (mijn mening)...

En als een site iritant is komen mensen ook niet meer maar is er controle [aan uit knop] ofzo dan kunnen de leden zelf bepalen of ze muziek willen of niet

Maar ik zal zeggen ga gerust verder met die goeie ideen......


gr rico
zonnetje
Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wel of niet .
Het is zeker niet mijn soort muziek en ik moet er even om denken dat ik ergens anders op klik voor ik mijn eigen muziek draai.
Maar om een muziekje wegblijven nee daarmee krijg je mij niet weg hahahahhaha.


liefs Zon
angel
ff wat recht zetten dacht dat de spelletjes er misschien trager door werden maar dat is niet zo zat een fout in me besturingsysteem sad.gif
en misschien is het idee van rico nog niet zo slecht een aan en uit knop

liefs angel
Bachus
volgens mij wordt de site er niet trager door. Het lijkt mij wel leuk een muziekje op de achtergrond. Moet er wel een uit knopje bij zitten.
Big T.
Niet doen !

(of ik moet het kunnen uitschakelen)
dealorian
je moet zon jukebox maken, die je zelf aan en uit kunt zetten, en zelf nummers kunt kiezen?
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.