Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Uitslag Individueel Klassement September 2007 en lopend Jaarklassement!!
MyArcade.nl > MyArcade Forum > Arcade Nieuws en discussie
Starbuckje
Hier is hij dan! De uitslag van het Arcade Klassement November 2007 met daaronder het lopende jaarklassement van maart 2007 t/m nu!

Here it is! The results for the MyArcade league for November 2007 and below the ongoing annual Championship which started in March!

Let op: Alleen de eerste 25 nemen hun klassementspunten mee naar het jaarklassement!! smile.gif
Keep in mind: Only the top 25 players will take their league points to the annual championship! smile.gif



Het lopende jaarklassement!!
The ongoing annual championship!!

We kunnen wel zeggen dat het enorm spannend is in de top!! Wie staat na november bovenaan?? Houdt Ireza30m die minimale voorsprong vast? Wie wordt jaarkampioen en sleept de bokaal in de wacht??

You can say that the tention is high at the top! Who will be first after november? Will Ireza30m keep his minimal distance? Who will be MyArcade Champion of the year 2007 and wins the MyArcade Cup??

BlueMoon
En alweer sta ik er niet tuseen.. *zucht*
angel
ikk wel lol.gif en nog niet eens zo slechte plek
Starbuckje
Klassementen bijgewerkt voor September!
ireza30m
Arcade Klassement lijst van november waneer komt die?groetjes
Starbuckje
Zeeeeer binnenkort! wink.gif
Starbuckje
Klassement is bijgewerkt t/m november 2008!!
rico99
t/m november 2008!!

Dat is het nog geen eens.....

Maar goed tot nu toe sta ik nog in de top tien .....

We zullen er eens weer wat aan doen...phffff
lienne
volgens mij moet ie even geupt worden rofl.gif
NoFear
hmm wij komen er nog wel blum.gif
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.