Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Onmogelijke scores
MyArcade.nl > MyArcade Forum > Arcade Nieuws en discussie
Starbuckje
Beste leden,

Soms gaat er iets niet helemaal goed met het submitten van een spel. Bij bepaalde spellen kan het zo zijn dat er een score staat die gewoon onmogelijk is.

We willen je vragen dit aan ons door te geven als je het tegen komt. Of als het je overkomt dat je een superhoge score hebt die niet kan.

Dit is slechts bij een deel van de games mogelijk en die games worden z.s.m. geupdate.

Excuses voor dit ongemak.
angel
nou dan zal ik de eerste zijn het spel yathzee staan onmogelijke score
hoe kan iemand boven de 1000 score met dit spel ????
angel33
Ik had je een mailtje gestuurd met daarin een uitleg over scores die niet kloppen. blink.gif

De onmogelijke scores zullen hieruit vast ontstaan zijn.

Groet angel33
Starbuckje
Hey Angels!

Die van Yahtzee had ik gister al verwijderd.

Het klopt wat je zegt Angel33. Er wordt aan gewerkt!!
lienne
is the Death By Hinge
Hall of Fame Kampioen
Since: 5 Sep 2007, 11:42 PM
with a score of: mega_shok.gif3,475.906715545

Dit is dus ook niet mogelijk....

groetjes
Starbuckje
Deze score klopt absoluut.

Kijk maar eens goed, er staat mega_shok.gif3.475 met een heleboel achter de komma.
mavero
wederom een te hoge score...addiction solitair

mavero
speenkruid
bij het spel Treasure cove (niet Black Beaks Treasure Cove,maar de gewone) submit hij niet als je hoger hebt dan 975,en anderen in de scorelijst hebben meestal maar een score van 4 ofzo,terwijl als ik het speel als ik dan 1 donut(ofzo)of het is een ring maja,als ik die pak is dat al 25 punten.. huh.gif
Denisie
De score van battlestar klopt niet helemaal het maximum wat je kan halen is 7350 als ik het goed heb
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.