Beste Cyber2Share leden

Het is me opgevallen dat jullie activiteit enorm toegenomen is op myarcade. Jullie kleuren zijn nu goed te herkennen bij de online members.

Ik weet niet of jullie hiermee al bekend zijn maar op myarcade is een nieuwe spel gekomen genaamd mycriminal. Dit spel is een multiplayer spel dat gespeeld wordt in teamverband.

Waarom ben ik hier op jullie forum vragen jullie je misschien af. Het zit zo: Angel en ik zijn een nieuwe clan begonnen bij het spel mycrminals, genaamd feniks naar de mytische vogel die altijd uit zijn dood herrijst. met andere woorden wij zijn niet dood te krijgen. Voor deze clan zijn wij op zoek naar actieve members die bereid zijn inzet te tonen in dit spel. Gekeken naar jullie activiteit op het forum lijken jullie ons een goede aanwinst voor de Feniks clan bij mycriminals. Daarom willen we jullie leden van Cyber2share vragen of jullie ons willen joinen en de strijd aan te gaan met andere clans in mycriminals.

hieronder staat de manier hoe jullie mycrminals kunnen spelen en hoe jullie lid kunnen worden van de Feniks clan

klik op onderstaande link en maak een account aan. HEEL BELANGRIJK Kies wetenschapper als job/beroep
http://www.myarcade.nl/criminals/index.php?v=2

klik vervolgens op het witte # naast clans, hierdoor komt het clanmenu te voorschijn.
klik dan op clanlist
klik dan op Feniks(de clan van angel en mij)
klik tot slot op join

Nadat we jullie verzoek tot het joinen van de clan hebben gekregen kunnen we jullie in onze clan accepteren en gaan jullie deel uit maken van de Feniks clan. Daarna kan het gevecht pas echt beginnen.

Ik hoop dat jullie allemaal ons vergezellen in de strijd tegen de andere clans.

Groetjes Bjorn