Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Ontbrekende dingen in het spel, samen even oplossen!
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyKallen - Role Playing Game
Starbuckje
Af en toe zie je een kruisje in het spel waar je een plaatje zou moeten zien.

Als ik ze tegenkom zet ik het plaatje op de plek, maar jullie zouden erbij kunnen helpen! wink.gif

Als je een kruisje ziet, klik er dan even met de rechtermuisknop op. Klik dan op Eigenschappen.

Je krijgt dan de URL in beeld waar het plaatje zou moeten staan. Tripple klik op die URL (geen dubbelklik maar trippleklik) om de url volledig te selecteren, en kopieer hem naar je reactie in dit onderwerp. Ik zoek het plaatje er dan bij wink.gif

Als je een shop binnenkomt en je krijgt een foutmelding, geef die dan ook even door, dan los ik dat ook op smile.gif

Succes!
Bjorn
shop(48), at() has no shop_basics entry
Starbuckje
Dank je! Is klaar! wink.gif
Bjorn
Some time ago an orc had theft me a precious ring. The orc live in the forest near Marasil. Your mission is to kill the orc and bring me back the ring

het bos hiervoor bevind zich op 1165. explore op deze plaats dan vind je een orc camp maar als je dan op orc camp klikt gebeurt er niks. Dus denk ik dat deze quest nie opgelost kan worden zo.
Starbuckje
Je hebt de quest in die inn wel geaccepteerd?
Bjorn
ja en hij staat in me quest diary
Starbuckje
Weet je nog welke inn dat was? Want als ik dat bos explore zie ik niets... Moet ik denk ik eerst die quest accepteren?
Bjorn
ja je moet em zowieso accepteren en ik dacht dat de inn bij het kasteel maralis was als ik me niet vergis
Bjorn
warrior minotaur lvl 6 ontbreekt plaatje van
Bjorn
crystal slime lvl 12 ook geen plaatje van

shop(118), at() has no shop_basics entry

shop(16), at() has no shop_basics entry

skeleton geen plaatje tijden gevecht

mad farmer geen plaatje tijdens gevecht

shop(57), at() has no shop_basics entry

Cloud Giant Level 1 geen plaatje tijdens gevecht

port of bastraillion geen plaatje van ship of haven

shop(58), at() has no shop_basics entry

bij 5029 ontbreekt plaats en als je naar binnen gaat daar ontbreken er heel veel plaatjes

de stad balfor 4980 ook geen plaatje

golem(flesh) geen plaatje

ettercap geen plaatje

quest van jeremiah(in de stad vigo) werkt niet. voor de quest moet je op zoek naar een bandiet die zijn edelsteen heeft gestolen. Het bandieten kamp bevind zich op 1562. explore dit vakje dan zie je een bandieten camp staan maar als je erop klikt gebeurt er niks. zelfde verhaald als bij het orc camp in het bos bij marallis
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.