Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Breaking News! Winnaar krijgt €25,00!!
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyCrimes - Crimineel Spannend!
Starbuckje
Breaking News! Winnaar krijgt €25,00!!

Jaja! We gaan een heuse prijs verbinden aan MyCrimes! De winnaar van het spel op het moment van reset krijgt maar liefst €25,00 op zijn bankrekening gestort!

Het spel zal 4 maanden duren en stopt op 1 maart. Maar er is meer:

Nr 1: €25,00 en 100.000.000 + 10 Vipsterren in nieuwe spel
Nr 2: 100.000.000 + 10 Vipsterren in nieuwe spel
Nr 3: 50.000.000 + 5 Vipsterren in nieuwe spel

Als het ledental van MyCrimes boven de 500 uitkomt zal de hoofdprijs gaan stijgen! Er kunnen nog meer prijzen bijkomen, dus hou dit onderwerp in de gaten!

Happy hunting!!

En bedenk: Zodra er netwerken zijn wordt het pas echt leuk!

En blijf klikken op onze kliklink! Klik hier!!
rikislief
euhm, hoe bepaal je wie dit spel "wint"?? de persoon die leider is van de grootste clan, of de speler met het meeste geld, of wat?

groeten rikislief
Starbuckje
De speler met de meeste punten is winnaar.
rikislief
denk je aan de gekochte punten voor 1 credit? (1 credit = 1000 respect = 1000 punten... check bull bijvoorbeeld biggrin.gif)
Starbuckje
Jazeker! Respectpunten worden van het puntentotaal afgetrokken. Anders zou het niet eerlijk zijn! wink.gif
Timbo
is het ook niet leuker als de 2de en 3de plek ook een klein geld prijsje krijgen?
ookal is het 5 euro tongue.gif
Starbuckje
Dat is zeker leuker Timbo, maar het moet wel betaald worden. Vandaar ook dat ik erbij gezet heb dat bij 500 spelers of meer de prijzen omhoog gaan. Dat kan leuk omhoog gaan hoor! En dan is daar ook ruimte voor.
Timbo
dan moet ik maar een beetje vaker klikken denk ik tongue.gif
rikislief
lol lees nu pas je reply tongue2.gif

respect moet natuurlijk wel meegenomen worden, alleen gekocht respect (voor twee sterren 1000 respect kopen) moet niet tellen, respect krijg je omdat je vrienden hebt / gangmembers die bang voor je zijn biggrin.gif dit moet natuurlijk wel meetellen biggrin.gif

groeten rik
Timbo
ik vindt dat respect van vrienden ook niet mee moet tellen omdat je lekker kan gaan samenzweren of geld kan gaan bieden voor punten
Ara
ok nu kan ik volgen, was al verschrokken dat ik weer opnieuw moest beginnen maar dit is dus de reden

rikislief
haha ik snap jou wel timbo, jij speelt pas een maand ofzo, en zo fanatiek als de neten, jij denkt dat je dit verschil niet meer goed gaat maken biggrin.gif

nja, ik heb gezegd wat ik ervan vond, nu maar afwachten wat starbuckje zegt wink.gif

groeten rikislief
Timbo
maakt al niet meer uit biggrin.gif

doordat je een goede samenwerking hebt met je clan kan je iedereen zijn punten op 1 persoon zetten en disrespecteren, dan heeft iedereen er wat aan biggrin.gif
Timbo
nog een paar dagen en dan is het zo ver smile.gif
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.