Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Vraag nu je eigen verborgen Netwerk forum aan!
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyCrimes - Crimineel Spannend!
Starbuckje
Vraag hier je eigen verborgen Netwerk forum aan!

Wil jij ook flink overleggen met je netwerk leden zonder dat iemand erbij kan?

Vraag dan je eigen forum aan. Je forum wordt met een wachtwoord beveiligd.

Op veler verzoek wordt het Netwerk forum nu zonder sterren voor jullie gemaakt.

Duur van het forum is 1 maand. Verlenging kost 1 ster per maand. Maar je kunt ook 3 introducees via het introductie systeem aanbrengen, dan kost het geen ster.
Bobbie
ik vind alleen jammer dat je hiervoor moet betalen
een forum hoort erbij toch??
op myarcade clanforum hoef je toch ook niet te betalen ?
Starbuckje
Ik snap dat wel Bobbie, maar het is natuurlijk wel zo dat de clanforums voor de site veel reclame maken. (En wij daarmee weer voor hun)

Je hebt er wel werk aan en daar mag best iets tegenover staan. Wat ik echter nog vergeten was te vermelden is dat het ook met het introductie systeem kan. Zo kun je het zelf verdienen en hoef je dus niet te bellen.

Ik heb de beginpost aangepast wink.gif
Bobbie
ik vind er een forum bij horen,
als ik wil doneren (wat ik al paar keren heb gedaan! wink.gif ) doe ik dat toch wanneer ik dat zelf wil?
Nu zijn wij genoodzaakt een eigen persoonlijk forum aan te maken.
Wat ik wel jammer vind.

Dit was mijn laatste reactie op dit onderwerp, heb mijn mening laten horen, nu laat ik het er verder bij en ga lekker verder met gamen.

suc6
grtzz bobbie biggrin.gif
Starbuckje
Je kunt ook een paar leden introduceren he smile.gif Iedereen heeft wel een aantal mensen in zijn adresboek staan biggrin.gif Gebruik alleen wel dan het introductiesysteem! Link in de beginpost wink.gif

En trouwens nog heel erg bedankt voor je donatie! Word heel erg gewaardeerd wink.gif En het wordt gebruikt om de site in de lucht te houden.
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.