Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Help mee de nieuwe versie te testen!
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyCrimes - Crimineel Spannend!
Starbuckje
We hebben een nieuwe versie online gezet! Deze is echter nog in beta stadium en moet goed getest worden.

De testresultaten gaan direct naar de programmeurs. (Zijn er nog volop mee bezig)

Buiten dat is eigenlijk het spel prima speelbaar.

Ik zet hem dan ook online zodat jullie je ermee kunnen vermaken.

Ik wil je vragen eventuele bugs hierneer te zetten. (reageren)

Link naar PreFinal: http://www.myarcade.nl/crimefinal

Bekende Bugs:

- Van makelaar gekochte grond komt bij Clips te staan
Starbuckje
Zijn er al ervaringen met de testversie??
Bobbie
heb al ff snel gekeken, zijn al wel meer opties wink.gif
bugs zijn over het algemeen paar plaatjes.

en wat ik heb gezien, is als je jezelf neerzet voor een gevecht, kan je als je weer opnieuw klikt, je tegen jezelf vechten tongue.gif
zelfde geld voor debateren, kan je debat tegen je zelf voeren tongue.gif

ik zal wel ff verder kijken, maar als je me kan helpen in rank en ff wat geld, kan ik meer zien wink.gif anders ben ik nog wel ff bezig tongue.gif


rikislief
heb nog een paar dingetjes

- statistieken van werkkwaliteiten en verdediging en vechten en debatteren zijn niet te zien
- prijzen van oud ijzer, goud en diamanten staan niet op intranet (zijn anders dan van drugs, tenminste net wel)
- het nut van huizen is nog niet echt bekend (vermoedelijk bescherming, maar in hoeverre zijn huizen gekoppeld aan land dat je koopt? dit zou toch zo zijn?
- ik zoek nog iemand van een iets hoger level (ben nu zelf gangster) om andere dingen te onderzoeken, route 66 zal wel hetzelfde werken maar ben benieuwd

nja als ik weer wat tegenkom dan zal ik het hier wel ff plaatsen

groeten rikislief
rikislief
- aanvallen met politieke partijen is leuk!
- als je met je politieke partij investeert krijg je daarvoor een bedrag per uur zonder dat je hoeft te klikken, het lijkt erop dat dit bedrag voor een deel in je partijkas gaat, en voor een deel naar je eigen rekening.

- waar blijven de prijzen van handelswaren? wink.gif
enrico
ben ook even bezig geweest

de opties scholing loopbaan en werken brengen niets extra's en wat kan ik ermee alleen voor het geld schiet het niet op

1 uur wachtijd tussen moorden is beter biggrin.gif

kan nergens mijn getuigenverklaring verkopen

je bezittingen zijn niet terug te vinden bv straaljager

de prijzen van ijzer goud en diamanten veranderen niet zoals bij drugs en zijn inderdaad niet terug te vinden

politieke partij is leuk maar wat kan je er mee en kan nergens de bescherming terug vinden

kooivechten en debateren werkt niet kan geen tegenstander invullen alleen accepteren of is dat de bedoeling

de showroom werkt niet kan niet zien welke auto's er beschikbaar zijn

doordat er meer optie's beschikbaar zijn word het onoverzichtelijk ben 5 minuten aan het zoeken geweest voordat ik de optie vliegveld had

wat kan ik met land? kan ik dat weer verkopen verhuren volbouwen dan word het geen crime maar makelaarsspel

als ik een bestelauto huur gaat er wel geld vanaf maar komt er geen auto bij blijft zeggen je hebt je eerste bestelauto gehuurd zelfs na 3x

voor de rest leuk spel met meer mogelijkheden
enrico
nog even een aanvulling

kan getuigen id wel verkopen maar met verkeerde nummer ik had 2 verkocht als 1

als ik een bodyguard inhuur krijg ik er 1 bodyguard en 1 bestelbusje rofl.gif

kogelvrijvest staat wel bij bezittingen busje niet

ik had een woning gekocht kan ik niet meer bij moet status 4 hebben
waar kan ik zien welke status ik heb?

ik had een partij
kan er niet meer bij moet status 5 hebben sad.gif
rikislief
speel nu op mijn wii omdat de pc gejat is...

@enrico/gerrit: respect bouw je op door in de winkelstraat champagne en zo te kopen. heb iets van 10 miljoen gekocht voor 10% respect, en mijn niveau ging van 0 naar 2...

edit: we hebben dus eigenlijk nog 25 miljoen nodig dan kunnen we naar level 5...
enrico
met andere woorden
starbuckje wek je eigen tot leven met een hoop geld
ik vermoord je wel weer tongue.gif
Starbuckje
Met andere woorden, als ik dit allemaal zo bekijk zitten er wel wat komische dingen in, maar zou het spel wel online kunnen?

Ik ben dan van plan de database over te zetten zodat iedereen er gewoon functies bij krijgt maar gewoon verder kan spelen.

Heb ik het nu goed samengevat?
rikislief
ja dat klopt... ik zie nog steeds wat dingen die voor die tijd aangepast moeten worden:
- prijzen handelswaren goud etc.
- niveau bereikt met werken in hoofdkwartier zichtbaar
- bij aanmelden werkt het knopje `onthouden` niet <= minder belangrijk smile.gif
- hoe gaan we de handleiding aanpassen? deze versie roept meer vragen op doordat hij uitgebreider is...

groeten rik
Starbuckje
De prijzen van handelswaren verschillen toch per land? Is het dan niet zo dat je gewoon moet reizen om winst te behalen?

De handleiding van deze versie is nog niet eens klaar! biggrin.gif Misschien kunnen we dat ook tijdens het spelen doen?

Heeft iemand van jullie al een netwerk? En hoe werkt dat dan?
enrico
je kan wel reizen voor je goud en diamanten maar van drugs kan je de prijzen zien in elk land
en van de handelswaar niet
als je in de gevangenis zit kan je gewoon in drugs handelen
ik heb bij nivo 0 een woning gekocht maar geeft nu aan om een woning te kopen heb je nivo 5 nodig
en als ik bij mijn partij gegevens wil komen krijg ik de melding
om een huis te kopen moet je nivo 5 hebben zonde huis heb je ook geen partij nodig
voor de rest werkt alles ik heb geen netwerk
Starbuckje
Ok, dat is inderdaad jammer, maar de vraag is of dat voldoende is om het spel niet uit te brengen.

Zoals bekend heb ik nog niet de beschikking over de ongecodeerde source van deze software dus kan ik geen verbeteringen aanbrengen in de code.

Dus het is zo als het is of we doen het niet wink.gif
chef
Zoals het op dit moment is, zou ik hem niet uitbrengen.
De aangegeven 'problemen' zullen eerst aangepast moeten worden om het spel duidelijk en overzichtelijk te kunnen houden.
Starbuckje
Nou, veel hoeft er niet aangepast te worden.

Dat je level 5 moet hebben is gewoon een feit.

Het niveau bereikt met werken zie je bij de loopbaan toch?

De handleiding is geen probleem van het spel en eigenlijk vind ik dat je ook niet alles hoeft voor te kauwen.

In de gevangenis wordt in drugs gehandeld, net als in het echte leven.

Dus tja... ik zie eigenlijk geen onoverkomelijke bezwaren... Maar de handleiding met wel beter.
Starbuckje
Ik ga in ieder geval een test doen door de database in het nieuwe spel te integreren. Dan kunnen we beter zien wat er eventueel nog meer niet goed is.

Kost even wat voorbereiding, maar komt goed.
rikislief
hoi starbuckje,

ik ben het niet met je eens. Wanneer je dit spel in deze vorm online gooit, dan gebruiken spelers exact dezelfde opties als in het huidige spel, dus heeft het totaal geen meerwaarde (waarom zou je diamanten gaan handelen waarvan je niet weet of je winst haalt, terwijl je met een heel klein beetje meer risico wel zekere winst kan halen met drugs?)

maar ja, het blijft wel jouw beslissing,dus wat dat betreft... biggrin.gif

wat gebeurt er met de zaken die al bestaan in de nieuwe versie, zijn die dan weg?

groeten rikislief
enrico
ben het met rikislief eens het is jouw beslissing

alleen ga je een heleboel vragen krijgen die je kan voorkomen oa over de partij en woning
bij level 0 kan ik een woning kopen en een partij opstarten dat kost geld
bij level 1 kan ik er niks meer mee
zorg dan dat je er bij level 0 ook niks mee kan
het handelen in diamanten is net zo risicovol kom je ook mee in de gevangenis
en in de gevangenis kan je gewoon doorhandelen
alleen de prijzen veranderen niet heeft dus alleen nut als je kan reizen
het nivo van werken schommelt hoevaak je het ook doet maakt ook niks uit of je opleiding volgt of niet

als je dit spel erbij zet zal de top 10 er voordeel uithalen en de rest zal het niet gebruiken of niet snappen


groeten enrico
Starbuckje
Dat je op level 0 een huis kunt kopen en op level 1 niet meer slaat nergens op. Dat is een grote fout.

Het handelen in bijvoorbeeld diamanten is iets anders. Bij een spel als dit is het belangrijk dat mensen opties hebben. Dat het hierbij alleen nut heeft als je kunt reizen is niet erg. Dat is een voordeel van een snelle jet. Het doorhandelen in de gevangenis is echter geen probleem, dat kan in het echte leven immers ook. Nergens wordt zoveel gehandeld als in de gevangenis. En lang zitten mensen niet in de gevangenis in dit spel.

Hoe het met het niveau van werken zit weet ik niet. Het is mij niet bekend welke formule daar achter zit. Dat is natuurlijk ook pas duidelijk als je weer meer status haalt en zo. Dan zal het vast omhoog gaan. Het is nu ook zo dat de kans op succes bij een misdaad of bij auto stelen op en neer gaat.

Al met al zijn er echter toch bezwaren die mij doen besluiten op dit moment niet te upgraden. Er komen dan teveel vragen. We gaan ons eerst op de code richten van het spel. Kijken wat de antwoorden zijn achter de vragen die jullie naar voren hebben gebracht. Waarvoor heel veel dank.

@rikislief: Natuurlijk zal het spel gereset worden als het publiek wordt. Deze versie is om te testen. Het is natuurlijk niet eerlijk tegenover de niet-testers om de testers hun bezittingen enz. te laten houden.

Als we overgaan zal de database van het huidige spel geïmporteerd worden in de database van de nieuwe. Zo merkt iedereen weinig van de overgang, men heeft er slechts een hoop opties bij.
Starbuckje
In verband met de onstabiliteit van deze versie is de test beëindigd. Voorlopig zal de nieuwe versie niet beschikbaar zijn, maar er wordt altijd naar nieuwe scripts gekeken.

Heb je een goed script? Laat het ons weten!
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.