Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Omerta Flashgame in de Arcade!
MyArcade.nl > MyClan Forum > Omerta Clan
Starbuckje
Omdat we heel tevreden zijn met de samenwerking met de crew en leiding van Omerta, en omdat we het fijn vinden dat jullie je hebben aangemeld op MyArcade.nl, hebben we een game aan Omerta opgedragen:

Het spel heet The Omerta Game - Dinasty Street en laat ik het niet zien dat het geen Omerta speler is die straks bovenaanstaat in dit spel!! cmon.gif

Het spel is hier te spelen: http://www.myarcade.nl/index.php?autocom=a...play&g=1575 (Je moet natuurlijk wel aangemeld zijn bij de Omerta Clan, anders lijkt het net of een niet Omerta speler de score heeft gehaald tongue.gif)
Sientjee
Leuk spel alleen send hij m'n score's niet xD.gif
Starbuckje
Jawel, maar je moet spelen wat erbij staat. Alleen bij survival tournament submit hij je score wink.gif
gekkewous
Je kunt beter neerzetten alleen bij Tournament. Er is namelijk een spel dat Survival heet en een spel dat Tournament heet. Bij Survival kun je niet submitten bij Tournament wel.
Starbuckje
Oh ok! Wist ik niet wink.gif
Sientjee
Hm xD.gif
Ik voel me nu best wel dom.. dan proberen we het nog een keer bij tournament [a]
Bedankt iig
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.