Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Allerlei vragen/opmerkingen mbt Risk
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyRisk
sandela
Het zou leuk zijn als alle spellen die uit gespeeld zijn worden verwijderd.
pepper
Sandela
Volgens mij is het zo dat degene die het spel start het ook kan verwijderen na afloop. Dit gebeurd idd vaak niet....en er is nu een lange lijst met niet afgemaakte spellen. Dat klopt. We zullen er zsm naar gaan kijken.
sandela
Hoi Pepper

Oke dankje.
Zie dat jullie er wat aan hebben gedaan.
Was in een keer al mijn spellen kwijt cray.gif , maar vind dit zo wel een goede oplossing good.gif .

Groetjes
Sandela
pepper
Hoi Sandela
Vanaf nu ben ik moderator van het Risk spel. Je kunt derhalve ook je vragen opmerking rechtstreeks aan mij gaan stellen, maar je mag ze ook op het forum gaan stellen hier!
Bedankt voor je reactie hier en we Risken gewoon weer een hele lijst vol toch tongue2.gif
deugenietje
saai hoor dat je per week maar 1 spel mag starten dan is voor mij de lol wel voorbij

en trouwens als je een spel in 1 dag afmaakt mafg je dan wel een nieuw spel aanmaken
pepper
Deugenietje, je moet de regels op dit forum goed lezen....er staat niet van 1 spel per week.....lees nog maar es..
deugenietje
ook stom, er staan weer andere regels op het forum dan op het risk zelf
ook raar
Satz
Je hebt helemaal gelijk deugnietje!
De regels die in my risk geplaatst zijn zullen zo snel mogelijk worden aangepast.
Soms glipt er bij ons ook wel eens wat door hoor wink.gif
Bedankt voor je opmerkzaamheid en veel plezier met het spelen van My risk!

Groetjes Satz

Oeps blush.gif bij navraag blijkt dat er in het nieuws topic in my risk staat dat de regels van het spel op het forum staan omdat de frontpage van my risk niet veranderd kan worden.
Ik had er helemaal overheen gelezen dus ik kan me voorstellen dat jij dat ook gedaan hebt.

Voor alle duidelijkheid: DE REGELS van my risk staan dus in het forum op de site van My Arcade!
deugenietje
hoeveel spelen mag je ongeveer per dag doemn

bedoel starten
pepper
Nou....dat bekijk ik ff per dag....als je iedere dag 4 start haal ik dr absoluut een paar weg....als je zo nu en dan 1 start is het geen prob....het kan niet zo zijn dat steeds dezelfde persoon de spellen start....das niet goed en niet nodig ook...Dus ik zet hier geen getal bij!


Oww, en wel ff iedere dag 1x op de top 100 knop klikken he...bij het spel.....zou fijn zijn.
deugenietje
okee dus ik start spel iemand zit erin dan start ik weer een spel maar ik start niet weer 2 te gelijk

en trouwens dat stemmen hbe geprobeerd maar het lukt mij niet sad.gif
pepper
Nee hoor, je mag dr rustig een stuk of drie tegelijk open zetten......maar het moet gewoon een beetje in het redelijke blijven, gewoon een beetje in evenwicht met de rest van de spelers, of wil je nu echt dat ik hier een getal bij gaan noemen???....Das niet zo leuk toch....(Onredelijk vind ik het bijv. als jij alle dagen opent met 5 games per dag).....en jij kunt heus zelf verzinnen denk ik wat dan wel redelijk is...denk ik...

Gebruik de top 100 button die naast je profiel staat in het Risk spel, en dan nog een keer klikken om te stemmen...we staan nu op 46.....vlgs mij komen we veeeel hoger als iedere speler elke dag een keer klikt...
deugenietje
ja tot zover lukt het mij en dan moet ik stemmen en er staat nrgens waar ik moet stemmen

ik zoek risk op en er staat rapportern en stastieken
en waar kan ik vindnew hoe ik moet steemne
pepper
Nee...je klikt op top 100 en dan stem nu, en klaar is het!
deugenietje
okee en dan is de stem voor risk
retuel
raar mensen maken een nieuw spel aan en terwijl een andere spel van hunnie al vol is en die word dan niet eens gestart
deugenietje
ja coolzero die heeft 2 dagen terug een spel aangemaakt maar heeft hem nog neit gestart
Satz
tja, zo met al die feestdagen kan dat best wel eens gebeuren, je kunt hem natuurlijk altijd een pm sturen met een verzoekje om het spel te starten, lukt het dan nog niet dan kun je weer contact opnemen met een crewlid.
pepper
Coolzero heeft PC rpobleem hoorde ik, dus ff geduld..
sandela
Hey Pepper

Tuurlijk risken we door en het lijstje word weer vol tongue2.gif

Groetjes Sandela
pepper
Eh.....Becky laat het ook ff afweten en heeft iinmiddels een PM van me gehad met verzoek om even een zet te doen bij de spellen die lopen.....even afwachten dus.

En ook Leguaan heeft nu een PM...om even langs te lopen bij het Risken.
deugenietje
the_best heeft 2 spelen open staan en zijn nog niet gestart en dat is al een dag geleden
pepper
The best is vaste gast.......daar wachten we nog even op dit jaar.... blum.gif

We zijn gestegen in de top 100 naar plekkie 36......dat gaat goed zo....wel lekker blijven klikken he!!!!!!!!! rofl.gif yahoo.gif rofl.gif
deugenietje
ik had een aantal spelen waar ik mee bezig was en meer dan de helft is nu weg

hoe kan dat?
pepper
We zijn gezakt naar plaats nr tachtig , in de top 100....wel lekker blijven klikken he....dr is nu 1 klik per dag, en das wel heel weinig.... sad.gif
galathilion
geen idee waar deze site nu staat in de rang-lijst, maar wat mij wel opvalt is als je op die klik-link klikt, dat er dan criminal-war.nl staat als banner en niet iets van MyArcade ;-)
Zou dat wel verwachten eerlijk gezegd ;-)
Vraag me dan af of ik dan wel voor de juiste site aan het klikken ben ;-)

en verder een vraagje, is het mogelijk om standaard een nieuw spel met een tijds-limiet te laten starten? b.v. 24 of 48 uur? dan kan het spel altijd doorlopen als mensen een spel gestart hebben, maar daarna niet meer online komen in MyRisk ;-)
Starbuckje
De site staat op plaats 57 op het moment dat ik dit bericht typ. De klik klopt en is voor MyRisk.

Die andere banner is gewoon reclame denk ik!

Ik zal die andere vraag even nakijken. Is misschien wel een goed idee!!
pepper
Het zou mischien wel handig zijn om een algemene shoutbox te hebben bij het risken zodat je een tijd kunt afspreken om even te gaan spelen of om te zien wie er op dat moment in het spel zitten.
pepper
Quote Galathilion:
....en verder een vraagje, is het mogelijk om standaard een nieuw spel met een tijds-limiet te laten starten? b.v. 24 of 48 uur? dan kan het spel altijd doorlopen als mensen een spel gestart hebben, maar daarna niet meer online komen in MyRisk ;-)


Dit is inmiddels ingesteld door Starbuckje vandaag....spellen dus altijd met tijdslimiet....en niet langer dan 2 dagen tot de volgende zet.
galathilion
Ik ben hier in ieder geval wel blij mee :-)

Maar nu heb ik zelf nog een andere vraag en dat heeft te maken met het aantal legertjes dat je krijgt voor een setje kaarten inleveren.
Nou staat mij iets bij van 3 mannetjes = 4 legertjes, 3 ruiters = 6 , 3 kanonnen = 8 en van ieder 1 : (1 mannetje, 1 ruiter en 1 kanon) = 10
Maar dit kan ik mis hebben ;-)

Maar als ik kaartjes inlever dan weet ik nooit hoeveel extra legertjes ik ga krijgen. wisselt bij mij van een setje van ieder 1 tussen de 9 en 68 mannetjes.
Om even de extremen te noemen, maar vaker komt het ergens richting de 20 uit.
Waar kunnen deze verschillen in zitten?
Starbuckje
Bij MyRisk wijkt het net even van het echte spel af. Hoeveel legers je krijgt hangt af van het aantal keren dat kaarten zijn ingewisseld. De volgende setwissel staat boven het spelervenster (rechtsboven) Als het spel start krijg je dus 4 legers. De volgende krijgt meer voor zijn kaarten enz.

Dus hoe langer een spel duurt en hoe vaker er wordt ingewisseld, hoe hoger dat aantal wordt. En dat is ook goed bij World Domination omdat er als het te lang duurt zo een eindslag geforceerd wordt.
Starbuckje
shoutbox is nu klaar!
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.