Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Risk - bugs
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyRisk
pepper
Er zit in ieders geval 1 bug in het spel. Dit wordt zo spoedig mogelijk verholpen, maar handig om nu al even te weten:


Als iemand gekillt wordt kan de rest niet verder.

retuel
mijn vraag is waarom word er al iemand op de voor hand gekild????
pepper
Dat kan gebeuren door een spel- starter, die in zn onwetenheid per ongeluk daarop klikt, of doordat de starter niet langer wil wachten op een speler, omdat het bijv. te lang duurt. Als ie bij die persoon dan op kill drukt, kan de rest niet verder.
sandela
Hallo Allemaal

Vind het een beetje heel erg ververlend worden dat er steeds gekildt wordt.
Voor mij gevoel doet iemand dit voor de lol.

Heb een spel gestart en er duidelijk in vermeldt mee spelen best maar niet killen.
En resutaat is van de 6 spelers 3 gekilt...

Dus Pepper het spel met zn allen kun je verwijderen.

Groetjes Sandela
pepper
Hoi Sandela

Ik weet niet wie het doet....het is idd een fout in het spel, als de starter iemand killt, loopt het spel niet meer goed, dus het is niet zo slim om iemand te killen....
Het kan ook zijn dat de start- speler mensen killt op wie hij/zij te lang moet wachten.
Wil je me PM sturen als je weet wie het doet. Ik ben dr zelf ook nog niet achter. Dan zal ik hem/haar ff benaderen.
Het spel wat je noemde is verwijderd.

Gr. Pepper


Nieuwe Risk regel er bij....

Een spel wat wordt aangemaakt, moet binnen 24 uur worden opgestart door de start speler, anders wordt het spel weer verwijderd.


M. vr. gr. Kelev en Pepper
Starbuckje
Hoe gaat het op dit moment met dit spel? Ik denk weer wat tijd te krijgen om e.e.a. langs te lopen dus hoor ik het graag!! smile.gif
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.