Help - Zoeken - Gebruikers - Kalender
Volledige versie: Op enige wijze niet eerlijk spelen van Army
MyArcade.nl > MyArcade Forum > MyArmy
Paginas: 1, 2
ikkebenerniet
Klik om bijlage te vertonen
QUOTE(Bobbie @ 15 Feb 2009, 11:59 AM) *

Sorry ikkebenerniet

Beschuldig jij mij nou van vals spelen?? en mijn team maten?
Sorry maar volgens mij had ik je in een pm al het het eea verteld.
Als ik al vals zou spelen, wat doe ik dan op de 11e plek??
Ik ben wat later in de game ingevallen, dus is het voor mij ook een lange weg naar de top.
Maar aangezien er mensen zijn die wel vals spelen, is het gewoonweg niet te doen.

Ik hoop niet dat je mij of mijn team bedoelde, want wij schreeuwde wel dat army helemaal clean was.
(ging trouwens wel over de vorige age, maar goed blum.gif )

Ma het punt is wel duidelijk, speel het spel toch eens eerlijk, waarom moet er nou altijd vals gespeeld worden. Zijn mensen bang om te verliezen?? mij maakt het niet uit als ik verlies, maar dan wel op een eerlijke manier.. zodat ik dan ook weet dat mijn tegenstander er net iets harder voor heeft geknokt.
Ik wou het spel een x voor de fun mee doen, en niet om 1e plek strijden... ma ik beleef er zo geen fun aan.. en ik spreek voor meerdere nu!
Als je niet eerlijk kan en of wil spelen, speel dit spel dan niet! de lol gaat er snel af voor de meerderheid.


Ik hoop ook dat er reacties komen van de mensen die zich aangesproken voelen wink.gif


nee bobbie ik beschuldig helemaal niemand , wij hebben het er over gehad. maar zoals je zelf al zei in die pm's er zijn mensen die gewoon onderstaande niet door hebben en het niet normaal willen of kunnen spelen. (in een clan of alleen) en het daardoor onmogelijk voor de andere mensen maken die wel gewoon willen en kunnen spelen.

QUOTE
Voor iedereen die op dit moment army speelt, of gaat spelen, is dit een belangrijke mededeling!!!

Tot mijn spijt ben ik tot de conclusie gekomen dat dit topic hard nodig is voor Myarmy.

Aangezien het spel door sommige spelers iets te enthousiast wordt gespeeld, en er daardoor op verschillende manieren geen spel meer wordt gespeeld, is er vanaf nu een onherroepelijke maatregel bij gekomen.

Op het moment dat er geconstateerd wordt, dat een member in de army valsspeelt, dreigt, of op welke manier dan ook het spel minder leuk maakt voor de andere spelers, zal er een waarschuwing komen in de vorm van tenminste een punish. Deze punish houdt in, dat er een gedeelte van je wapens, geld ed. zal worden afgenomen.

Mocht het volgens de crew zo zijn, dat de overtreding daarvoor te groot is, zal er direkt een ban volgen.

Een gegeven strafmaatregel kan niet meer terug gedraaid worden. Dus ga hier ook niet meer over in discussie.

Als wij een straf opleggen is dat pas na goed onderzoek en overleg, en dus met recht gegeven.

Dus ik zou zeggen, houd het spel leuk voor je zelf en de andere speler.

Namens de crew

kelev


het valt me gewoon op dat er mensen zijn die zich niets aantrekken van bovenstaande



Heronimus
ben ik mee eens. ik was volgens mij de tweede die een account aanmaakte in deze nieuwe army, en dee eerste die een aanval deed tegen ons aller Forumeigenaar Starbuckje (bedankt nogmaals Buck) en toch is het zo dat ik ondanks gewoon eerlijk alle centjes te sparen en te investeren in wapens etc, ik MIJLENVER achtersta op de goegemeenschap die nu voor mij staat.

LOGISCHERWIJZE kan dit niet... met "valsspelen" kan dit dus wel...

ik zeg "valsspelen" omdat dit een loophole is in het spel. het is dus een "slimme" manier om gebruik te maken van een foutje in de setup van het spel. vorige army spelletjes konden we via een omweg meerdere malen op onze recruteerlink drukken vanaf dezelfde computer, zo kregen we meer soldaten en elke keer 25k op de rekening.

Toen de admins erachter kwamen is dat ook recht gezet. Nu deze actie weer aan het licht is gekomen, zal dit ook wel rechtgezet moeten worden.

De mensen die er zich dus "niets van aantrekken" hebben gebruik gemaakt van een loophole, niet dat dat hun positie sterker maakt, het is nog steeds slap om zo te winnen, maar het zijn net de hedge fund managers: ze opereren aan de randen van wat kan....

ze maken zich in ieder geval nooit populair sleep.gif

Oh Bobster, FANTASTISCH GEVONDEN... echt knap speurwerk.. vandaar dat jij lid bent van de TndB... het speurders-gilde!
Dit is een "lo-fi" versie van onze hoofd content. Om de volledige versie te zien met meer informatie, opmaak en afbeeldingen, klik hier.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.